El ple aprova el Reglament de Funcionament d'Instal·lacions Esportives Municipals
Es tracte d'un document tècnic de 23 pàgines que afecta 14 instal·lacions esportives municipals i 14 escoles (fora de l'horari lectiu) de Sant Cugat
El Ple Municipal de l'Ajuntament de Sant Cugat d'aquest dilluns, 18 de febrer, ha aprovat, definitivament, el Reglament de Funcionament de les Instal·lacions Esportives Municipals, amb al·legacions que ha aportat la CUP-PC. Es tracte d'un document tècnic de 23 pàgines que afecta 14 instal·lacions esportives municipals i 14 escoles (fora de l'horari lectiu) de Sant Cugat.
Què diu el reglament?
Aquest reglament té com a finalitat regular el funcionament i l'ús de les instal·lacions esportives municipals de la ciutat. Pretén garantir l'accés de les persones usuàries a les instal·lacions sense cap discriminació; donar a conèixer a les persones usuàries d'aquells aspectes que els garanteixin una utilització dels equipaments segura i fiable; garantir una conducta adequada de les persones usuàries i una bona convivència, i garantir el bon estat de conservació de les instal·lacions. Aquest reglament serà d'obligat compliment per a persones i entitats usuàries de les instal·lacions esportives municipals.
Prohibit fumar en cap instal·lació esportiva municipal
Eloi Rovira, tinent d'alcalde de Promoció de la Ciutat, Joventut i Esports de l'Ajuntament de Sant Cugat, ja va anunciar en l'últim Consell Sectorial d'Esports, el 21 de març -ara fa gairebé 1 any- la redacció d'aquest document que aquest dilluns s'ha aprovat, i en el que entre altres punts prohibeix fumar en cap instal·lació esportiva municipal.
El passat 18 de juny, també en una sessió ordinària, el Ple Municipal va aprovar, inicialment, amb 17 vots a favor i 7 abstencions, el Reglament de Funcionament de les Instal·lacions Esportives Municipals, amb al·legacions dels grups municipals.