El Ple Municipal de l'Ajuntament de Sant Cugat d'aquest dilluns, 18 de juny, ha aprovat, inicialment (els grups municipals tenen un mes per fer al·legacions abans de l'aprovació definitiva), amb 17 vots a favor i 7 abstencions, el Reglament de Funcionament de les Instal·lacions Esportives Municipals. Es tracte d'un document de 22 pàgines que afecta 14 instal·lacions esportives municipals i 14 escoles (fora de l'horari lectiu) de Sant Cugat.
Què diu el reglament?
Aquest reglament té com a finalitat regular el funcionament i l'ús de les instal·lacions esportives municipals de la ciutat. Pretén garantir l'accés de les persones usuàries a les instal·lacions sense cap discriminació; donar a conèixer a les persones usuàries d'aquells aspectes que els garanteixin una utilització dels equipaments segura i fiable; garantir una conducta adequada de les persones usuàries i una bona convivència, i garantir el bon estat de conservació de les instal·lacions. Aquest reglament serà d'obligat compliment per a persones i entitats usuàries de les instal·lacions esportives municipals.
Rovira: "No es podrà fumar en cap instal·lació esportiva municipal"
En la seva intervenció, el tinent d'alcalde de Promoció de la Ciutat, Esports i Joventut, Eloi Rovira, ha explicat que "aquest és un document molt tècnic que hem treballat en els darrers mesos i que ja vam anunciar que redactaríem en l'últim Consell Sectorial d'Esports. Hem introduït algunes de les al·legacions que ens han fet arribar els grups municipals". Rovira ha destacat que, amb aquest reglament, "fem un pas més de caràcter local, fins i tot per sobre la llei, ja que no es podrà fumar en cap instal·lació esportiva municipal".