Totmedia s'adhereix a la campanya #ThoEstasPerdent, per potenciar l'esport femení
El grup de comunicació, del qual forma part el TOT Sant Cugat, se suma a la campanya de la mà de l'AMIC
Totmedia, grup de comunicació del qual forma part el TOT Sant Cugat, s'adhereix a la campanya #ThoEstasPerdent, que té per objectiu potenciar l'esport femení i la seva presència en els mitjans de comunicació. Totmedia se suma a aquesta campanya de la mà de l'Associació Catalana de Mitjans d'Informació i Comunicació, presidida per l'editor del grup, Ramon Grau.
#ThoEstasPerdent és una iniciativa del Consell Audiovisual de Catalunya, la Generalitat i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals que té l’objectiu de promoure una presència més gran de les dones esportistes als mitjans per avançar cap a la plena igualtat, trencar estereotips i consolidar referents femenins per a infants i joves. "Els mitjans de comunicació tenen un paper rellevant en la construcció d’imaginaris socials i, és per aquest motiu, que, l’AMIC ha volgut sumar-s’hi a aquesta iniciativa per tal de construir una societat igualitària i per superar els estereotips de gènere", diu un comunicat de l'AMIC.
La campanya va començar a emetere's el passat 24 de gener, i s'estendrà fins al 14 de febrer, amb un espot de televisió, una falca de ràdio i diverses càpsules audiovisuals de televisió i xarxes socials protagonitzades per cinc esportistes d’elit: la medallista olímpica de natació Mireia Belmonte; la multicampiona del món de motociclisme, Laia Sanz; la subcampiona de la Champions League de futbol; Alexia Putellas; la tricampiona d'Europa i subcampiona olímpica de bàsquet, Laia Palau; i l’atleta, Maria Vicente.
L'Ajuntament de Sant Cugat també s'ha adherit a la campanya.