Joan i Juanfran Iniesta. CEO i Director Comercial de Bañodecor. FOTO: Bernat Millet

Comerç

Bañodecor: “Fem el canvi de banyera per plat de dutxa en un sol dia”

Joan i Juanfran Iniesta, de Bañodecor, expliquen el seu mètode per executar obres en banys de manera ràpida i fugir els maldecaps

Bañodecor està revolucionant les reformes als banys i, ara també, a les cuines. Amb valors com rapidesa, seriositat i compromís, un catàleg pràcticament infinit, professionals altament qualificats i una atenció al client immillorable aconsegueixes que les obres no siguin un maldecap.

El canvi de banyera per dutxa en un dia. Aquest és el compromís de BañoDecor, una empresa familiar de Sabadell que ja ha reformat més de 10.000 banys particulars i d’hotels i que està revolucionant les reformes de banys gràcies a la seva rapidesa, qualitat i seriositat. Joan i JuanFran Iniesta, pare i fill, són els responsables.

Com neix el projecte?

Vam començar fa tres anys i mig. Veníem de la crisi de la pandèmia i vam veure que ens havíem de reinventar. El meu fill em va proposar d’impulsar un nou projecte. I vam fer l’aposta del canvi de la banyera pel plat de dutxa.

Com sorgeix la idea?

Sempre ens havíem dedicat a la construcció. Vam veure que, en les reformes, el principal problema no era el preu, sinó el temps. Vam descobrir una fórmula per fer obres en només un dia i ens va semblar un bon projecte.

Per què el canvi de banyera?

Degut al confinament, ens vam adonar que molta gent va veure que no tenien els banys en condicions i es van fer moltes reformes. Ens trucava molta gent per aquesta reforma del canvi de banyera per dutxa.

Quin és el vostre valor afegit?

El primer era trobar equips competents de professionals, és molt important. Quan fas una obra, normalment has de trucar molta gent diferent: algú que t’alicati les parets, el de la mampara, el lampista... I nosal- tres tenim equips que ho poden fer tot al mateix moment. El canvi de dutxa per banyera es pot fer amb rapidesa i nosaltres ho fem en un dia.

A l’imaginari popular es relacionen les reformes amb problemes.

El principal problema que vam detectar és l’organització. S’han de fer tantes actuacions en un bany, que acaben venint professionals de diverses empreses i es veuen obligats a treballar junts. Nosaltres portem un equip de dues persones molt professionals que ho poden fer tot. La connexió entre ells és molt millor i per això el resultat surt tan bé.

“Ens podem equivocar, però ens definim per solucionar tots els problemes amb agilitat”

Quina importància té l’atenció al client?

Ens caracteritzem per ser persones molt serioses i complidores. Ens podem equivocar, però ens definim per solucionar tots els problemes. Si sorgeix qualsevol incidència, ho resolem de seguida. Tenim un departament específic perquè el client sempre estigui cobert. De cara
al client som molt transparents i tenim una relació molt pròxima.

Us agrada dir que sou la botiga de reformes més gran, tot i tenir un espai físic de 100 metres quadrats.

El fonamental és tenir varietat. Tothom té els seus gustos i és fonamental que cada client trobi el que li agradi. Nosaltres tenim un catàleg digitalitzat amb molta varietat i en una setmana ho tenim tot. Tenim 33.000 referències. A més, quan fem la primera visita a casa el client, anem fent el pressupost a mesura que el client tria el material. I no només ho fem pel canvi de banyera per dutxa, sinó per tot el bany. I ara també ho hem portat a les reformes de cuines.

“Tenim un catàleg amb 33.000 referències”

Què destaqueu del vostre producte?

Sempre treballem amb qualitat alta, començant pels plats de dutxa i les mampares. Partim de gamma mitjana, encara que
oferim preus ajustats. Tenim un departament d’interiorisme i disseny que organitza els catàlegs, les tendències que més es porten, els colors. I treballem conjuntament amb tots els proveïdors per tenir tot el material pel mateix dia i poder fer la reforma en 24 hores.

Quina és la vostra clau?

El servei de postvenda. Sempre poden sorgir problemes en una reforma, però la clau és tenir un servei postvenda immediat. Quan sorgeix un inconvenient, som molt àgils. Posem el client al centre.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.