A Web Millennial t'assessoraran per fer visible el teu negoci a través de la web FOTO: Arxiu

Comerç

L'art d'analitzar la vostra web

ESPAI PUBLICITARI. Fer el disseny i desenvolupament d'una web és només l'inici.

Quan creem una web o e-commerce ens centrem en el disseny i el desenvolupament. 


Un error generalitzat, un cop tenim la web, es que ens oblidem d’aquesta o l’anem actualitzant amb notícies i productes. Però poca cosa més, ens pensem que per estar a Internet ja està tot fet. És en aquest punt en el qual una web passa de ser una inversió a una despesa per un simple motiu, no mesurem i no analitzem.


Sense analítica, no sabem què funciona i què no, què fan els usuaris i si troben el que busquen a la primera o no. I per tant no podem corregir la nostra web per vendre més.

Què podem mesurar a la nostra web?

• El nombre d’usuaris diaris i per franja horària.

• A través de quins canals arriben a la nostra web (Facebook, Twitter, Google...). Així podreu invertir més en els canals que atrauen més públic.

• Què fan a la web, podreu saber com es comporten, quines pàgines miren i el temps mitjà

• Tecnologies que usen: sabreu si es connecten des d’un mòbil o un ordinador i de quina mida és la pantalla. Així podreu optimitzar el contingut per aquests dispositius.

Sens dubte l'analítica ha arribat a ser un punt clau en el desenvolupament de qualsevol negoci que vulgui tenir les portes obertes a Internet.