'Grease' és la nova aposta del Teatre-Auditori en musicals
El Teatre-Auditori Sant Cugat programa cinc funcions del musical pel mes d'octubre en la que és una aposta per consolidar-se com una capital del musical
Grease, creada per Jim Jacobs i Warren Casey, es va estrenar a Broadway l'any 1972 i des de llavors la seva història s'ha fet mundialment coneguda gràcies, en part, per la pel·lícula que se'n va fer posteriorment. Es tracta d'una comèdia que narra la història d'amor entre dos joves molt diferents, la Sandy (una estudiant de bona família) i en Danny (un trinxeraire rocker). La versió espanyola compta amb la direcció artística i coreogràfica de Coco Comín i la direcció musical de Manu Guix.
D'aquesta manera, el Teatre-Auditori segueix amb l'aposta ferma de consolidar-se dins del circuit de musicals, tal com explica Pep Tugues: "Sant Cugat vol ser una capital del musical i els espectadors que tenim són el nostre valor afegit". En aquest sentit, un dels productors de Sonrisas y lágrimas i responsable d'èxits com Mamma Mia!, Gonzalo Pérez, assegura que "Sant Cugat té, després de Barcelona, el teatre que millor funciona de Catalunya". "De Sant Cugat en parlem molt bé a Madrid, té molt prestigi i una gran programació. És una marca consolidada", explica un dels productors de Sonrisas y lágrimas, Marcos Cámara.
Sinopsis de 'Grease'
Durant l'estiu del 1958, Sandy, una estudiant australiana de vacances als Estats Units coneix Danny, el cap de la banda de joves dels T-Birds. El seu amor és troba però interromput per la fi de les vacances, ja que Sandy ha de tornar al seu país.
Tanmateix, l'atzar fa que Sandy es quedi als Estats Units i que es matriculi a l'institut Rydell, que és el mateix on estudia Danny, tot i que ella no ho sap. Allà es fa amiga d'un grup de noies, les Pink Ladies. Així, Danny i Sandy expliquen als seus amics, cadascun pel seu cantó, el seu amor de vacances perdut. Danny i Sandy s'acaben trobant i decideixen reprendre la seva relació encara que tot el seu voltant s'hi oposi.