Sant Cugat vol posicionar-se com a destí turístic
L'equip de govern vol posicionar la ciutat com un referent del romànic, amb el Monestir com a joia de la corona
Posicionar Sant Cugat com una ciutat turística és un dels objectius de l'equip de govern. La intenció és apostar per un turisme que vingui a buscar a la ciutat "cultura innovadora", així ho ha definit la tinent d'alcalde de Promoció de la Ciutat, Carmela Fortuny, durant la presentació del Pla d'Actuació Municipal (PAM). "Volem promocionar l'esport, i la cultura material, però també a l'immaterial de la ciutat", explica Fortuny.
En aquest sentit la intenció és potenciar que els turistes visitin el romànic i el modernisme de la ciutat i també coneguin la cultura tradicional i popular de Sant Cugat. Fortuny també ha manifestat que des de l'equip de govern s'aposta perquè els empresaris que fan negoci a Sant Cugat facin també turisme.
Fortuny ha destacat la bona acollida que ha tingut, per exemple, el bitllet de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya que permet visita Mercantic i el Monestir també.