Queixes per la telefonia mòbil i els bancs
Les consultes dels consumidors es centren en les tarifes que han de pagar pels subministraments i els serveis de telefonia
Segons les últimes dades d’aquesta oficina local, les qüestions relacionades amb els serveis són les que han registrat un increment més elevat de consultes i reclamacions, respecte a l’any anterior. En total, s’han fet 3.619 atencions, de les quals, 2.616 han estat consultes i 1.003 reclamacions. Dels expedients de reclamació que ha gestionat l’OMIC, actualment s’ha rebut la resposta de més de 700, i el 38% han estat favorables al consumidor.
Visites a distància
La tendència confirma que cada vegada són més les persones que prefereixen fer les gestions per telèfon o per correu electrònic en lloc de fer-ho en persona. L'OMIC ofereix el mateix servei i es poden fer els mateixos tràmits sense haver de demanar hora i ser atès a l'Ajuntament.
Durant el 2013 s'han realitzat 4.163 atencions, de les quals la OMIC a atès 2.616 consultes i 1.003 reclamacions. En el moment de tancament de l'exercici del 2013 l'OMIC ha tancat 939 reclamacions de les quals el 38% es resolen favorables als consumidors.