La fira de perfums es va celebrar els dies 14 i 16 de maig a Dubai

Actualitat

Eurofragance llança a Dubai una sèrie de fragàncies personalitzades

La nova fragància ha estat present durant la fira de referència en el sector, la Beautyworld Middle East

Eurofragance, empresa coneguda a nivell internacional, ubicada a Sant Cugat i dedicada al disseny i creació de perfums, va presentar a la 22a edició de Beautyworld Middle East de Dubai Scents, un nou concepte de fragàncies personalitzades que s'han desenvolupat de forma diferenciada per a perfumeria fina. Les colònies han estat elaborades per perfumistes com Julia Rodríguez i Olaf Larsen.

 

L’empresa Eurofragance ha creat quatre perfums dins la col·lecció: Powder in Bloom, Addictive Delight, Sublime Potion i Oriental Night. Les quatre es poden barrejar amb diversos tipis d’olis com Velvet, Touch of Suede, Dark Woods, etc. i que donen lloc a milers de combinacions. A més a, Eurofragance ha treballat creant productes per la llar i pel cuidat del cos.

 

La fira és considerada de les més importants de l'Orient Mitjà en productes de bellesa, cabell, perfums i benestar. Segons alguns dels perfumistes d'Eurofragance, "Scents pretén despertar els sentits dels nostres clients en permetre'ls combinar diferents perfums, aplicacions, textures i materials, que donen lloc a creacions úniques i personalitzades".

 

Eurofragance va ser creada l’any 1990 amb el lema de Capturant sensacions i l’objectiu de crear fragàncies úniques  i ben diferenciades pels seus clients.

Nous stands

Com a novetat d'aquesta 22 edició d'Eurofragance, la fira hi ha posat en marxa un nou stand, el G32, dedicat exclusivament a la cura personal. Amb aquesta nova incorporació, l'empresa ha aposat per una via de creixement.