FGC trasllada el Centre d'Atenció al Client de la plaça Catalunya
Des del 10 de setembre està ubicat a l’accés del carrer Balmes i ja no al vestíbul de la Rambla, on estava fins ara
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya ha traslladat el Centre d’Atenció al Client dins de l’estació de plaça Catalunya. El nou centre es troba, des del 10 de setembre, al vestíbul Pelai-Bergara, al costat de l’accés del carrer Pelai.
El nou espai compta amb una superfície total de 118,5 metres quadrats i es distribueix en tres espais: una sala d’espera que fins ara no tenia, una zona d’atenció al client i un magatzem d’objectes perduts.
La zona d’atenció al client disposa d’un taulell amb 3 llocs de treball, un d’ells adequat per a l’atenció de persones amb cadira de rodes. Tot plegat permet a Ferrocarrils disposar d’un espai més ampli, còmode i adequat per donar un millor servei als usuaris que hagin de realitzar gestions al Centre d’Atenció al Client.
L’adequació de l’espai lliure que queda al vestíbul Rambla, on fins ara estava el Centre d’Atenció al Client, permetrà guanyar espai al vestíbul i millorar la seva funcionalitat i els fluxos de circulació dels viatgers en l’entrada/sortida de l’estació i en l’adquisició de títols de viatges a les màquines de venda de bitllets, ubicant totes les màquines en una mateixa zona.
El nou Centre d’Atenció al Client està operatiu des de dia 10, amb horari de dilluns a divendres, de 8 a 20 hores, sense interrupció.