El PP sol·licita una oficina de la Tresoreria General de la Seguretat Social a Sant Cugat
La moció també serà traslladada a la Delegació del Govern d’Espanya a Catalunya
El PP de Sant Cugat presentarà una moció per al pròxim ple municipal del mes de març per a sol·licitar la posada en funcionament d’una oficina de la Tresoreria General de la Seguretat Social a la ciutat. Els populars expliquen com aquesta demanda té l'objectiu d'evitar "desplaçaments innecessaris" dels santcugatencs a municipis veïns com Cerdanyola del Vallès o Montcada i Reixac, que ja disposen d’aquests serveis, a realitzar gestions que, "per a molts, suposen una pèrdua de temps, recursos i costos econòmics".
Així mateix, el PP recorda que el 2021 ja es va aprovar una moció institucional per demanar la creació d'aquesta oficina i que des de llavors "no s'ha registrat cap avanç significatiu". Amb tot això, el grup municipal considera que aquesta és una "demanda legítima" que busca millorar la qualitat de vida dels santcugatencs, "facilitant-los l’accés als serveis socials i contribuint a l’eficiència dels tràmits administratius relacionats amb la Seguretat Social".
Facilitar la vida quotidiana
"Exigim a l’Ajuntament que insti al Ministeri d’Inclusió, Seguretat Social i Migracions a obrir una delegació de la Tresoreria General de la Seguretat Social a Sant Cugat. Això no només facilitarà la vida quotidiana dels ciutadans, sinó que també contribuirà a la millora dels serveis públics a la nostra ciutat.”, ha comunicat el PP en una nota de premsa.
Així mateix, el grup municipal ha explicat que aquesta sol·licitud també serà traslladada a la Delegació del Govern d’Espanya a Catalunya, amb l’objectiu de garantir que aquesta demanda rebi l’atenció i la prioritat que mereix.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.