Nova recepció de pacients a l'Hospital General per elevar el nivell de l'atenció
La renovació persegueix l'objectiu d'eliminar definitivament les cues i humanitzar el procés d'admissió
El nou sistema de gestió i recepció de pacients ja està en funcionament per a les consultes externes de l'Hospital Universitari General de Catalunya, ubicat en un nou espai a l'entrada principal del centre per oferir la màxima comoditat del pacient. Gràcies a aquest projecte aconsegueixen eliminar definitivament les cues i humanitzar el procés d'admissió, ara "recepció de consultes", en base a diferents elements.
Foto de família durant la recepció de la nova recepció de l'Hospital Universitari General de Catalunya. FOTO: Cedida
La nova recepció, "Recepció de consultes", de l'Hospital General
- Substitució dels quioscos per punts d'acollida. Tecnologia flexible i intuïtiva que millora l'experiència del pacient, ja que no només facilita l'autoadmissió, sinó que també canalitza els fluxos de pacients cap a les diferents àrees i serveix de filtre per a la zona personalitzada.
- L'àrea d'atenció personalitzada inverteix el model a dotar el pacient del seu propi espai d'atenció: Un lloc amable i càlid on és el personal d'admissió qui s'acosta al pacient per atendre'l, sense taulells-barrera. Han transformat l'espai destinat anteriorment a sales d'espera per convertir-lo en espai productiu.
- Els gestors de salut tenen un paper actiu a l'atenció. Ja no estan limitats a tasques repetitives darrere d'un taulell, sinó que dinamitzen l'àrea i acompanyen el pacient en el procés de manera proactiva, coneixent i analitzant cada cas per oferir la millor alternativa entre les opcions existents, i millorar així la qualitat del servei.
- Nova senyalística i retolació del centre (disponible més endavant), que suposen la peça final per a l'optimització de l'accessibilitat, eliminant desplaçaments innecessaris dins de les instal·lacions gràcies a la diferenciació visual de les zones.
Foto de família a la inauguració de l'Hospital Universitari General Catalunya. FOTO: Cedida
El passat divendres, 13 de setembre, va tenir lloc la inauguració de la nova "Recepció de Consultes" on han assistit el Dr. Xavier Mate, director territorial de Quironsalud Barcelona-Vallès, el Dr. Joan Izquierdo, gerent de l'Hospital, Nuria Díaz, directora corporativa d'Experiència del Pacient i Qualitat de Quirónsalud, José M. Rodríguez, director corporatiu de Processos, i David del Río, responsable Command Center de Processos del grup. També hi van estar presents Esther Concha, coordinadora de Qualitat, Seguretat i Sostenibilitat Quirónsalud Barcelona-Vallès, Daniel Regaña, director de Projectes i Millora Contínua Quirónsalud Barcelona-Vallès, i Alba Toledo, responsable de Gestió de Pacients de l'Hospital.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.