Així s'ha adaptat Organ a la crisi de la Covid-19
L'empresa ha posat en marxa diverses iniciatives i millores per seguir estant al costat dels seus clients
Organ, especialista en solucions immobiliàries, ha posat en marxa diverses iniciatives i millores per seguir estant al costat dels seus clients en l'actual situació de crisi a conseqüència de la Covid-19. En aquest sentit, la primera mesura que va adoptar va ser que tot el personal de la companyia treballés des de casa. I és que el grup feia temps que es preparava per teletreballar a través d'un horari flexible i uns sistemes adaptats per la mobilitat. Dins d'aquesta mesura en la qual cadascú és a casa seva, Organ ha reforçat el seu esperit d'equip amb iniciatives com la cançó del dia, un reportatge de fotos de l'equip treballant des de casa, cafès virtuals plegats, enviament de capses d'esmorzars a casa dels treballadors que fan anys...
Programa de mediacions
Des de l'inici de la crisi sanitària, Organ ha ajudat a tirar endavant més de 60 mediacions entre propietaris i llogaters d'habitatges i locals comercials a Sant Cugat. Això ha permès arribar a acords de condonacions parcials, totals i moratòries de pagament en el 96% de les sol·licituds rebudes, totes signades digitalment. Igualment com a consultoria, vetlla per seguir i estudiar en l'àmbit jurídic les mesures en matèria d'habitatge que es van publicant i assessora els clients per complir amb les noves normatives posant en marxa un intens pla de comunicació.
També en la gestió de Patrimonis i Comunitats de Propietaris ha continuat oferint el seu servei d'urgències 24 h. A més, l'empresa continua en contacte constant amb proveïdors i industrials, empreses de neteja per fer desinfeccions d'habitatges, verificació de compliment de mesures de seguretat...
Organ també organitza reunions de propietaris per videoconferència tal com ho permet el Codi Civil Català i el Decret 10/2020 de la Generalitat.
En l'apartat immobiliari, com la realització de visites als immobles ha quedat suspesa pel confinament, Organ ha habilitat visites virtuals en determinats pisos, i en algun cas ha signat contractes de manera 100% digitals. L'equip comercial, que s'ha vist més afectat, ha aprofitat per fer formació i tasques de seguiment i suport als companys de l'empresa que tenien puntes de feina.
Campanya solidària
El grup ha engegat una campanya solidària amb el Refruiting, de manera que els treballadors de l'UCI de l'Hospital Vall d'Hebron reben un cop per setmana fruita fresca, pelada i tallada i una campanya de sensibilització a través del logo d'Organ, que ha canviat per recordar a la població la importància de mantenir les distàncies i quedar-se a casa.
Adaptats al futur
Finalment, Organ ha posat en marxa un pla de contingència per adaptar-se de manera fàcil i àgil a tots els canvis que el coronavirus està generant en les empreses i la societat.
En aquest sentit i des d'aquest dilluns 4 de maig, Organ ja pot rebre vistes concertades a la seva oficina del carrer de Francesc Moragas, 17, que compleix totes les normes de seguretat a través de mampares de separació, utilització de gels hidroalcohòlics per a totes les visites, mascaretes pels treballadors i vinils per controlar les cues, entre d'altres.
Paral·lelament, i a partir del dilluns 11 de maig, podran habilitar visites a pisos de compra i de lloguer amb totes les mesures de seguretat i higiene.