Excel·lència en l'administració de comunitats i patrimoni
Amat ofereix un servei professional i està al teu costat per al que necessitis
Busques algú que et doni un cop de mà amb la gestió del teu patrimoni o sou una comunitat i cerqueu administrador de finques? Amat és una empresa de Serveis Patrimonials, Administració de Comunitats i Administració de Patrimonis que treballa amb rigor i excel·lència amb més de 74 anys d'experiència.
Administració de finques: els valors diferencials
Gestionen amb transparència el dia a dia de la comunitat, tenint sempre present que l'habitatge és generalment el bé econòmic de més valor per a les famílies.
Les comunitats han de ser gestionades com a petites empreses, amb una visió global, amb un gran esforç per a minimitzar els problemes de convivència i amb una comunicació fluida amb la Junta.
Les comunitats de propietaris necessiten tres tipus d'assessorament i gestió: jurídic, comptable i manteniments, i una especial habilitat per a cuidar la bona relació entre els propietaris.
Amat ja compta amb 10.428 departaments gestionats en comunitat.
Administració de patrimonis: per què contractar el servei?
D'altra banda, volen també que els clients obtinguin la màxima rendibilitat, optimitzin el valor del seu patrimoni, que no tinguin cap preocupació pels seus immobles i que estiguin regularment informats de tot.
Visió a llarg termini per a aconseguir les rendibilitats adequades, aconsellant les inversions necessàries per a millorar els seus immobles i fer créixer el seu patrimoni.
Contracte de lloguer ponderat i equilibrat entre les parts, és la base d'una bona relació inquilí-propietari, clau de l'èxit i la rendibilitat d'un patrimoni.
Els clients, inquilins i propietaris, són atesos per un equip altament qualificat que té en compte les seves necessitats.
Amat ja compta amb 2.205 propietats administrades de lloguer.
Si vols millorar la gestió de la teva comunitat i augmentar el rendiment del teu patrimoni, contacta amb Amat, amb presència a Sant Cugat des de 1998.