Totmedia, premi a la millor empresa editorial
El reconeixement al grup de comunicació santcugatenc el lliura la Federació d'Associacions d'Editors de Premsa, Revistes i Mitjans Digitals
El grup de comunicació Totmedia, editora del TOT Sant Cugat i el DIARI de Sant Cugat, ha estat reconegut amb el premi a la millor empresa editorial per la Federació d'Associacions d'Editors de Premsa, Revistes i Mitjans Digitals. Un guardó que lliurarà el president Artur Mas el 27 de maig durant La Nit de les Revistes i la Premsa en Català, que se celebrarà a l'Espai Endesa de Barcelona.
Una vetllada durant la qual també es reconeixen la revista Saó, El 3 de vuit, La Borrufa i delCamps.cat com a millors publicacions de l'any, la capçalera digital de cultura Nuvol.com que rebrà una menció especial com a mitjà digital, la revista digital esportiva Fosbury com a millor nova publicació, i la revista Girones com a millor reportatge pel treball “Immigració i barraquisme”.
La Federació d'Associacions d'Editors de Premsa, Revistes i Mitjans Digitals agrupa les tres entitats del sector: els editors de revistes i digitals APPEC, l'Associació Catalana de la Premsa Comarcal ACPC, i AMIC, mitjans d'informació i comunicació.
Reconeixement a Totmedia
El jurat dels premis, que es lliuren aquest any per primer cop, està format per persones de reconegut prestigi i representants de les institucions que donen suport a l'acte, presidit per Carles Duarte, president del CoNCA i director de la Fundació Lluís Carulla.
Aquest ha decidit reconèixer el grup de comunicació multicanal Totmedia com a millor empresa editorial. Totmedia edita, produeix i gestiona diferents mitjans i productes de comunicació d'àmbit local i nacional, entre ells, el TOT Sant Cugat, que enguany celebra el 30è aniversari, el DIARI de Sant Cugat, el VIAempresa, i gestiona ElSingular.
En aquest sentit, en reconeix la seva “aposta pel creixement, la innovació, la diversificació, la reconversió i la digitalització dels seus mitjans en una època de crisi econòmica i de model dels mitjans de comunicació, creant nous llocs de treball, apostant per nous mitjans nacionals d'àmbit nacional i creixement territorial”, destaquen.