S’ha acabat la primera temporada de la sèrie revelació de l’any a la televisió, Gran Hotel, que ha donat a Antena 3 grans xifres d’audiència. Aquest èxit va molt més enllà de l’encert en un producte i comença a marcar i dissenyar la nova Antena 3. Des de fa un temps (des que Telecinco li va guanyar clarament la guerra del cor) la cadena de Planeta va apostar per desmarcar-se dels DEC, Salsa Rosa... Si mirem enrere, trobem Gran Hotel, Down Town Abbey, El Barco, Atrapa un millón i un llarg etcètera de programes d’entreteniment que estan marcant la nova imatge d’Antena 3: familiar, divertida i inofensiva; en contraposició clara a Telecinco. Només cal comparar els programes esmentats amb Acorralados, Gran Hermano... Res a veure. Jo no diré que una cosa és millor que l’altra, per gustos els colors i lliçons les justes, però el nou camí d’Antena 3 crec que és molt interessant perquè ocupa un espai que fins ara no teníem. Fa cosa d’un any, les dues cadenes competien pel mateix i ara ja ofereixen productes diferents, cosa que dóna més riquesa a la pantalla. Encara que per molts savis sigui “telebasura” tot el que no es fa a TV3.