Opinió

La família Totmedia

Una aposta clara per la comunicació digital, que és la que ara demanden els lectors

Sovint es diu que el naixement d’un nadó en una família substitueix una pèrdua. Potser sense saber-ho, quan el grup Totmedia va apostar per adequar-se als nous models empresarials del món de la comunicació, s’iniciava també la fi del DIARI de Sant Cugat en format de paper.

Han estat molts anys d’informació que en cap cas ha estat feina perduda, ans el contrari, tot el coneixement dels grans professionals amb els quals comptava el mitjà es van posar al servei del nadó, ara ja adolescent.

Pels amants del paper com jo, se’ns farà estrany no tornar a gaudir de l’olor del DIARI mentre somreia gaudint de les vinyetes de l’Eloi Alegre, o aprenia dels articles d’economia del Joan Ramon Armadàs, o m’endinsava dins l’àmplia oferta esportiva de la mà de l’Àlex López.

La decisió segur que no ha estat fàcil de prendre, ja que marca un final, però sense dubte, també un inici. Una nova etapa. Una aposta clara per la comunicació digital, que és la que ara demanden els lectors. Tot ho volem saber ràpid, sense gaires filtres, molt visual i gratuït.

El germà gran de la família, el TOT Sant Cugat, té una salut de ferro i ja fa temps que és el referent informatiu i lúdic per excel·lència per a qualsevol santcugatenc. Si vols saber què passa a la ciutat, has de portar un TOT sota el braç. Toca canviar d’hàbits, i no només per l’equip de Totmedia, també els lectors ho haurem de fer.