“Volem ser el buscador de serveis de la ciutat a la xarxa”

Aquesta setmana amb la Festa Major arriba un nou mitjà, el www.totsantcugat. cat. És un projecte que s’està duent a terme des de fa un any i ara, des del 27 de juny, ja és una realitat. Parlem amb l’editor del TOT, en Ramon Grau, perquè ens presenti aquesta nova etapa.

Ramon Grau, editor del 'TOT' Ramon Grau, editor del 'TOT'
Ben aviat hi haurà una aplicació per iPhone. FOTO: A. Ribera Ben aviat hi haurà una aplicació per iPhone. FOTO: A. Ribera
Des del 27 de juny, el TOT ens presenta la seva nova aposta digital.
La informació de proximitat cada vegada es fa més necessària, i Internet i les xarxes socials la potencien. Nosaltres, com a mitjà de referència a la ciutat, tenim la responsabilitat de ser presents a la xarxa amb la màxima força.

Però el TOT ja tenia web. De fet, el projecte digital ve de lluny, no?
Ha estat un procés de millora i maduresa progressiva. Amb Internet crec que tots hem d’anar evolucionant, aprenent, provant i sempre tocant de peus a terra. És un món molt nou que canvia molt ràpid. Cal fer l’aposta que ara hem fet però fer-la amb tot l’equip intern preparat, comercial, redacció, producció i amb el millor model que complementi el paper.

Com és la nova web del TOT?
És més visual, més gràfica, molt fàcil per trobar allò que es busca. Volem esdevenir, de la mateixa manera que en el paper, el buscador de serveis de la ciutat a la xarxa. Totsantcugat.cat vol ser el complement digital del paper afegint altres serveis que la xarxa permet. Hi ha de ser tothom qui fa coses a Sant Cugat. També farem especials temàtics, com per exemple, el de Festa Major, que se situa dins la secció “Activitats”.

És una continuació del suport paper?
És un mitjà nou que es complementa amb el TOT Sant Cugat de sempre. Fa més d’un any que treballem en el model i crec que hem aconseguit encaixar bé totes les necessitats dels lectors i dels clients anunciants.

Quins són els objectius?
De cara als lectors, tenir un mitjà actualitzat al llarg del dia amb tota l’actualitat més pròxima, tant informativa com de serveis. I de cara als anunciants, la possibilitat de sumar les diverses opcions per tal d’enfortir i arribar al seus clients des de diversos canals amb la seva oferta comercial.

Una sola web per al TOT i el Diari.
La marca més potent és la del TOT, i una única web que doni l’actualitat i tots els serveis serà més útil i pràctica per als usuaris. De totes maneres, la web del Diari segueix en actiu amb les notícies més destacades de la setmana, amb l’“a Fons” i les ofertes del “Club del subscriptor”.

La guia comercial és un dels puntals del portal?
El ‘TOT’ té 25 anys d’experiència en l’àmbit de serveis, per tant, creiem que és necessari facilitar una guia completa de tots els comerços de la ciutat. Cada un d’ells, es mostra amb una fitxa d’informació bàsica. És com tenir una web pròpia dins del totsantcugat.cat. També hi ha la secció d’ofertes, amb l’oferta de la setmana destacada.

Així, quins punts forts destacaries de totsantcugat.cat?
Actualització, participació, interacció i un cercador per ajudar-te a trobar tot allò que busques de manera ràpida i senzilla. A partir d’ara, a banda de al paper, ens trobareu a Internet, a les xarxes socials i al mòbil. Totes les tecnologies i possibilitats, al servei de la ciutat. Això sí, sense oblidar la nostra força, que és la identitat i la implicació amb Sant Cugat. Us convidem que ens seguiu i ens ajudeu amb les vostres opinions a fer-ho cada dia millor.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem