Cambres Singulars. Esther Pinyol (arpa)

Diumenge, 16 de Març de 12:00 a 14:00

Diumenge, 16 de març, nova proposta del cicle Cambres Singulars al Claustró del Monestir amb Esther Pinyol (arpa) a les 12 hores.

Esther Pinyol, arpa

Esther Pinyol i Grífols va ser la primera arpista graduada a l'Escola Superior de Música de Catalunya, on es va formar amb Magdalena Barrera, arpista titular de l'OBC. Al mateix centre hi va cursar el Màster d'Estudis Avançats en Interpretació, amb matrícula d'honor. També ha rebut classes d'alguns dels arpistes més reconeguts d'Europa.

Actualment és membre de l'Orquestra Franz Schubert Filharmonia. Col·labora de forma habitual amb altres formacions com la GIO, l'ONCA, l'Orquestra del Gran Teatre del Liceu, l'OBC o la Mahler Chamber Orchestra. Ha treballat sota la direcció de Gustavo Dudamel, Marc Minkowski, Emmanuel Krivine, Salvador Mas, Josep Pons i John Rutter, entre molts d'altres.

Compagina la seva activitat orquestral amb les formacions de cambra Artemps, Dewart i Blooming Duo. Amb aquesta última ha guanyat el premi al millor disc de clàssica de l'Academia Music and Awards, a més a més del segon premi a l'Odin International Music Competition i el premi Fundació Mas i Mas del Concurs Josep Mirabent i Magrans de Sitges, entre altres.

Programa a determinar

Preu: 6 €. Venda d'entrades en aquest enllaç.
Aforament limitat.

Fitxa de l'activitat:

Activitat: Cambres Singulars. Esther Pinyol (arpa)

Dia i hora: 16 de març a les 12 hores

Lloc: Claustró - Museu del Monestir

Preu: 6 euros

Organitza: Ajuntament de Sant Cugat

Col·labora: Joventuts Musicals de Sant Cugat

Dades Activitat

Data: Diumenge, 16 de Març de 12:00 a 14:00

Preu: 6

Organitza: Ajuntament de Sant Cugat col·labora Joventuts Musicals de Sant Cugat

Afegeix-ho al calendari