Un total de de 25 joves s'han graduat a la segona promoció del programa formatiu Inno+Talent25, que impulsa el centre internacional de la multinacional nord-americana Hewlett Packart (HP). Ho han fet aquest divendres 27 de setembre en una cerimònia a les instal·lacions de l'empresa que té a Sant Cugat.
Tots ells són llicenciats en enginyeries superiors i carreres científiques i durant els dos anys que dura aquest curs han treballat amb professionals del sector i projectes innovadors en el camp de les finances, les noves tecnologies, entre d'altres. Aquest programa es va posar en marxa l'any 2010 per tal d'atraure talent i crear llocs de treball d'alt valor afegit amb la col·laboració de La Salle i del Centre Tecnològic Leitat.
El programa Inno+Talent25 i té una durada de 2 anys i els alumnes s’incorporen com treballadors al departament de recerca d’HP, on treballen en projectes internacionals de desenvolupament de productes d'I+D. Algun d'aquests acabaran treballant a HP o a altres empreses del sector. Els bons resultats que s'han obtingut serveixen per iniciar la quarta promoció del programa s'iniciarà aquest mes de novembre i amplien les places a 37 alumnes.
Tots ells són llicenciats en enginyeries superiors i carreres científiques i durant els dos anys que dura aquest curs han treballat amb professionals del sector i projectes innovadors en el camp de les finances, les noves tecnologies, entre d'altres. Aquest programa es va posar en marxa l'any 2010 per tal d'atraure talent i crear llocs de treball d'alt valor afegit amb la col·laboració de La Salle i del Centre Tecnològic Leitat.
El programa Inno+Talent25 i té una durada de 2 anys i els alumnes s’incorporen com treballadors al departament de recerca d’HP, on treballen en projectes internacionals de desenvolupament de productes d'I+D. Algun d'aquests acabaran treballant a HP o a altres empreses del sector. Els bons resultats que s'han obtingut serveixen per iniciar la quarta promoció del programa s'iniciarà aquest mes de novembre i amplien les places a 37 alumnes.