El Club Muntanyenc presenta els equips d'atletisme en una jornada amenaçada per la pluja

El Club Muntanyenc ha celebrat aquest diumenge 27 d'octubre la presentació per equips de la secció d'Atletisme. Ho ha fet en un acte a l'aire lliure amenaçat per la pluja, fet que ha suposat l'avançament horari de l'esdeveniment. Així ho explica Fernando Cortizo, vicepresident del Club Muntanyenc: "L'esdeveniment ha anat molt bé, malgrat la pluja. Hem començat amb una mica de pluja i no estàvem del tot còmodes, però això és una festa dels atletes, el club i les famílies".

La pluja ha fet que l'organització de l'esdeveniment del Club Muntanyenc decidís reduir el nombre de proves de l'acte, eliminant les curses de fons i mig-fons per retallar el programa, acabar abans i evitar les precipitacions. Així doncs, s'ha organitzat l'exhibició de les proves atlètiques de 60, 200 i 600 metres lliures, llançament de vòrtex i salt de llargada. Malgrat la retallada de proves, Cortizo s'ha mostrat satisfet amb l'assistència i la participació durant l'esdeveniment i la temporada: "Estem molt satisfets i orgullosos de l'esforç que fan les famílies, perquè venen als entrenaments i acompanyen els seus fills a les competicions, i també han vingut avui, que la grada ha estat plena".

Presentació d'equips de la secció d'atletisme del Club Muntanyenc de Sant Cugat. FOTO: Carmelo Jiménez (TOT Sant Cugat)


Amb l'esdeveniment, l'organització del club ha volgut reconèixer la feina feta durant el curs passat i engrescar els atletes per donar-ho tot en la temporada que comença. En aquest sentit, el vicepresident del Club Muntanyenc ha assegurat que el club es troba en un moment "extraordinari". Després d'haver perdut atletes a causa de la pandèmia i passar dels 300 als 220, han millorat i recuperat aquestes xifres. En aquest sentit, Cortizo ha destacat: "Estem en un moment ideal. No volem créixer més, perquè créixer molt més quant a nombre d'atletes també implica baixar una mica la qualitat dels entrenaments que fem".

A l'acte, s'ha donat un reconeixement als millors atletes de la temporada passada, que han estat els següents:

  • Sub-10 masculí: Jan Sandoval (salt llargada)
  • Sub-10 femení: Nadia Ramal (60 metres llisos i salt llargada)
  • Sub-12 masculí: Pau López (salt perxa)
  • Sub-12 femení: Fatna Gharbaoui (600 metros llisos),
  • Sub-14 femení: Mar Soria (2.000 metres llisos) i Berta Casas (salt perxa)
  • Sub-16 masculí: Joan Boubacar (triple salt)
  • Sub-16 femení: Laia Ortolà (salt perxa)
  • Sub-18 masculí: Pablo Cañada (cros)
  • Sub-18 femení: Ainhoa Pérez (salt perxa)


Pel que fa als objectius, Fernando Cortizo ha reconegut: "No ens fixem en els objectius, en les medalles. Volem fomentar l'esport, la vida saludable, fer cohesió social, fer entrenaments de qualitat i amb una línia de progressió. Som una escola d'atletisme i, per tant, es tracta de formar".

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?