El Club de Rugby Sant Cugat, subcampió a la Copa de la Reina

Les subcampiones no han estat capaces d'aproximar-se en el marcador al Club de Rugby El Salvador

El Club de Rugby Sant Cugat femení ha perdut per 57-5 contra el Club de Rugby El Salvador, que s'ha proclamat campió de la Copa de la Reina. Els dos equips s'han enfrontat aquest dissabte 15 de març a Las Terrazas. 

Les subcampiones no han estat capaces d'aproximar-se en el marcador al Club de Rugby El Salvador, que ha estat clarament superior durant tot el partit. Les campiones d'El Salvador han començat a marcar des del segon minut, i no han parat de fer assajos (7) i conversions d'assaig (4) durant tota la primera part, que ha finalitzat ja amb un 43-0 en el marcador. 

Les d'El Salvador s'han pres la segona ronda amb més calma. Després que les campiones aconseguissin un altre assaig i una conversió d'assai més, les santcugatenques han fet el seu únic assaig al minut 51 (50-5) L'ha aconseguit Ana Harris. Després les d'El Salvador encara han fet un assaig i una conversió més a pocs minuts de finalitzar el partit (57-5).

El Club de Rugby El Salvador era un rival difícil per a les santcugatenques, ja que aquest club no ha perdut cap partit de la Copa de la Reina. De fet, el Club de Rugby El Salvador ja havia vençut amb una gran diferència al CRAT A Coruña a les semifinals (80-5). 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?