"Necessitem el suport de tots els socis del club per assegurar la viabilitat econòmica de l'entitat. És imprescindible. El club és de tots". Això és el que ha dit Miquel Soler, president del Patí Hoquei Club Sant Cugat, durant l'assemblea general extraordinària, en què ha demanat, una vegada més, la participació activa de l'associat en el dia a dia del club. En aquesta assemblea extraordinària, que s'ha repetit en les darreres tres temporades, hi han assistint una quarentena de socis.
El patrocinador, Meinsa Sistemas, no continua
L'assemblea, que s'ha celebrat aquest dijous, 16 de maig, a la nit, a la Sala d'Actes del Pavelló 2 de la ZEM Rambla del Celler, ha servit perquè la junta directiva del PHC Sant Cugat detallés quin és l'estat econòmic actual de l'entitat i com encara la pròxima temporada 2013-2014. Soler ha fet públic que Meinsa Sistemas, patrocinador del PHC Sant Cugat les últimes quatre temporades, ha deixat de ser-ho, tot i que aquesta empresa s'havia compromès a patrocinar l'entitat aquesta campanya 2012-2013. D'aquesta manera, els 7.260 euros que havia pressupostat el club esportiu els ha deixat d'ingressar, fet que ha provocat que l'entitat calculi que finalitzarà la present temporada amb un dèficit d'uns 3.700 euros.
Recerca de solucions
Per aixugar aquest petit dèficit i afrontar la pròxima temporada, la directiva ha presentat als socis una bateria d'iniciatives, que posarà en marxa. La quota de pagament extra del mes de juliol, que ja es va aplicar al 2012 per primera vegada, es tornarà a fer efectiva; la junta continuarà buscant patrocinadors i posarà en marxa una campanya de micromecenatge, i cada equip de l'entitat haurà d'aconseguir que una empresa s'anunciï en una de les tanques de publicitat del Pavelló 2, instal·lació esportiva on s'entrenen i competeixen els equips del PHC Sant Cugat, amb un cost per l'anunciant de 350 euros anuals. "El cos directiu ja hem aportat patrocinadors i tanques publicitàries, però no és suficient. Necessitem també de les aportacions dels socis, que s'impliquin". Amb tot, Miquel Soler ha assegurat que el PHC Sant Cugat "és un club sanejat, amb les dificultats econòmiques que estem patint totes les entitats esportives". "Sabem que és un moment difícil, però entre la directiva i els socis ho podem aconseguir", ha dit. Un dels socis més actius presents a l'assemblea ha demanat als socis que a partir d'ara "es preguntin què pot fer el soci pel club i no el club pel soci".
Un model de club consolidat
La junta directiva del Patí Hoquei Club Sant Cugat ha defensat el seu model de club. En aquesta línia, Miquel Soler ha detallat que "creiem molt en el nostre model de club, que ha anat evolucionant amb el pas dels anys d'una manera natural. És un model de club que, econòmicament, podem suportar". Per la seva banda, el directiu August de los Santos, ha destacat el fet que l'entitat disposa d'uns equips de base de qualitat i dos equips de categoria estatal. "Valorem el que tenim", ha demanat.
Hummel vestirà els equips del PHC Sant Cugat
La marca danesa de roba esportiva Hummel serà la responsable a partir de la pròxima temporada 2013-2014 de vestir als jugadors del PHC Sant Cugat, tant en les equipacions de competició com el xandall de carrer. Gràcies a aquest acord de col·laboració, Hummel vestirà gratuïtament el primer equip masculí i femení PHC Sant Cugat. Hummel substitueix la marca Nike, amb la que el club ha treballat en les últimes tres campanyes.
El patrocinador, Meinsa Sistemas, no continua
L'assemblea, que s'ha celebrat aquest dijous, 16 de maig, a la nit, a la Sala d'Actes del Pavelló 2 de la ZEM Rambla del Celler, ha servit perquè la junta directiva del PHC Sant Cugat detallés quin és l'estat econòmic actual de l'entitat i com encara la pròxima temporada 2013-2014. Soler ha fet públic que Meinsa Sistemas, patrocinador del PHC Sant Cugat les últimes quatre temporades, ha deixat de ser-ho, tot i que aquesta empresa s'havia compromès a patrocinar l'entitat aquesta campanya 2012-2013. D'aquesta manera, els 7.260 euros que havia pressupostat el club esportiu els ha deixat d'ingressar, fet que ha provocat que l'entitat calculi que finalitzarà la present temporada amb un dèficit d'uns 3.700 euros.
Recerca de solucions
Per aixugar aquest petit dèficit i afrontar la pròxima temporada, la directiva ha presentat als socis una bateria d'iniciatives, que posarà en marxa. La quota de pagament extra del mes de juliol, que ja es va aplicar al 2012 per primera vegada, es tornarà a fer efectiva; la junta continuarà buscant patrocinadors i posarà en marxa una campanya de micromecenatge, i cada equip de l'entitat haurà d'aconseguir que una empresa s'anunciï en una de les tanques de publicitat del Pavelló 2, instal·lació esportiva on s'entrenen i competeixen els equips del PHC Sant Cugat, amb un cost per l'anunciant de 350 euros anuals. "El cos directiu ja hem aportat patrocinadors i tanques publicitàries, però no és suficient. Necessitem també de les aportacions dels socis, que s'impliquin". Amb tot, Miquel Soler ha assegurat que el PHC Sant Cugat "és un club sanejat, amb les dificultats econòmiques que estem patint totes les entitats esportives". "Sabem que és un moment difícil, però entre la directiva i els socis ho podem aconseguir", ha dit. Un dels socis més actius presents a l'assemblea ha demanat als socis que a partir d'ara "es preguntin què pot fer el soci pel club i no el club pel soci".
Un model de club consolidat
La junta directiva del Patí Hoquei Club Sant Cugat ha defensat el seu model de club. En aquesta línia, Miquel Soler ha detallat que "creiem molt en el nostre model de club, que ha anat evolucionant amb el pas dels anys d'una manera natural. És un model de club que, econòmicament, podem suportar". Per la seva banda, el directiu August de los Santos, ha destacat el fet que l'entitat disposa d'uns equips de base de qualitat i dos equips de categoria estatal. "Valorem el que tenim", ha demanat.
Hummel vestirà els equips del PHC Sant Cugat
La marca danesa de roba esportiva Hummel serà la responsable a partir de la pròxima temporada 2013-2014 de vestir als jugadors del PHC Sant Cugat, tant en les equipacions de competició com el xandall de carrer. Gràcies a aquest acord de col·laboració, Hummel vestirà gratuïtament el primer equip masculí i femení PHC Sant Cugat. Hummel substitueix la marca Nike, amb la que el club ha treballat en les últimes tres campanyes.