Els resultats esportius del cap de setmana

El DSV Club Voleibol Sant Cugat segueix líder de la fase d’ascens a Superlliga 1 Femenina després d’haver guanyat els tres partits disputats

El primer equip del DSV Club Voleibol Sant Cugat ha aconseguit aquest dissabte, 2 d’abril, la tercera victòria consecutiva (2-3) en la fase d’ascens a Superlliga 1 Femenina, a la pista del Club Voleibol Torrelavega. Amb aquesta victòria es manté líder amb 8 punts, amb dos punts més que el segon classificat, el Cuesta Piedra Santa Cruz, i suma una victòria més a la ratxa de 16 victòries consecutives que actualment acumula en la lliga.

El Sant Cugat Esport FC es manté líder; el Junior FC ja és segon

Amb la folgada victòria del Sant Cugat Esport FC per 0 gols a 4 a casa de l’Espluguenc FA, el quart classificat de la lliga, els vermell-i-negres s'asseguren el lideratge de Segona Catalana (grup 3) amb 51 punts, amb 3 punts més que el Junior FC i 5 punts més que la UE Sant Joan Despí.

El Junior FC avança una posició en la classificació i ja és segon, en zona de promoció d'ascens, després de guanyar (4-1) el CE Òdena i que la UE Sant Joan Despí empatés.

El Sant Cugat Esport FC femení perd el lideratge

Després de la derrota (0-1) diumenge a la ZEM Jaume Tubau contra el CE Pubilla Casas, desè classificat, el primer equip femení del Sant Cugat Esport FC baixa a la segona posició de Primera Catalana.

Victòria del tennis de taula

Important i motivadora victòria (3-4) del sènior A masculí de la Unió Esportiva Sant Cugat de tennis Taula contra el Vic TT, segon classificat. A només 3 jornades del final de la competició, aquesta victòria manté a l’equip santcugatenc en el vuitè lloc, dues posicions per sobre de la fase de descens.

Dissabte, 2 d'abril

-BÀSQUET MASCULÍ: Sedis Hidrology 59 - UE Sant Cugat 74

-TENNIS DE TAULA: Vic TT 3 - UE Sant Cugat 4

-FUTBOL: Junior FC 4 - CE Òdena 1

-BÀSQUET MASCULÍ: La Salle Manresa 62 - Qbasket Sant Cugat 61

-FUTBOL SALA: Olimpyc Floresta 3 - Playas CD Castellón 3

-FUTBOL SALA: AECS L'Hospitalet 7 - FS Sant Cugat 1

-VOLEIBOL FASE D'ASCENS: CV Torrelavega 2 - DSV CV Sant Cugat 4

-HOQUEI PATINS MASCULÍ: Modoo CP Mieres 4 - PHC Sant Cugat 4

Diumenge, 3 d'abril

-HANDBOL: CH Sant Cugat 25 - H. Sant Esteve Sesrovires 23

-HOQUEI SOBRE HERBA MASCULÍ: Junior FC 4 - UD Taburiente 1

-FUTBOL: Espluguenc FA 0 - Sant Cugat Esport FC 4

-HOQUEI SOBRE HERBA FEMENÍ: Club Egara 0 - Junior FC 3

-BÀSQUET FEMENÍ: UE Sant Cugat 40 - Lluïsos de Gràcia 59

-RUGBI: Tecnidex València RC 12 - CR Sant Cugat 15

-HOQUEI PATINS FEMENÍ: Reus Deportiu 0 - PHC Sant Cugat 1

-FUTBOL FEMENÍ: Sant Cugat Esport FC 0 - CE Pubilla Casas 1

-BÀSQUET FEMENÍ: Qbasket Sant Cugat 42 - CB Parets 47

Més informació
 
Comentaris

Destaquem