Joan Losada torna al Club de Rugby Sant Cugat

El jugador, després de passar per les files del FC Barcelona, torna al seu club de formació. Losada, a més, ha estat convocat amb l'absoluta

Joan Losada s'ha convertit en la quarta incorporació de la temporada. El jugador, format al CR Sant Cugat, torna al seu club d'origen després d'haver jugat a Divisió d'Honor B amb el FC Barcelona la temporada passada. En la primera temporada del Club de Rugby Sant Cugat a la segona categoria estatal, el jugador santcugatenc es reincorpora a l'equip que el va fer créixer. Aquest dilluns, en el primer entrenament de la temporada, es va presentar per anunciar que es quedava a Sant Cugat.

A Losada se sumen les altres tres incorporacions ja confirmades, que són les de Pol Gómez, que torna de l'Universidade de Vigo, i Gerard Mayol, que ho fa procedent de la UE Santoboiana. L'altre reforç és l'argentí Juan. Jordi Justícia ha assegurat que són fitxatges il·lusionants: “estic content perquè són jugadors del club, que ja saben com funcionem i ho viuran més intensament. No és el mateix quan aterra un jugador en un equip nou".

Internacional
Joan Losada juga de centre, té 19 anys i ha jugat amb les categories inferiors de la selecció espanyola. Aquesta setmana ha estat convocat amb l'absoluta per assistir a la concentració que tindrà lloc els dies 26, 27 i 28 a Fadura, Getxo. Abans ho havia fet amb la de rugbi a 7.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem