La Penya Blaugrana Sant Cugat celebra diumenge el seu 34è aniversari

Ho fa amb un dinar al restaurant La Masia Sant Cugat, a partir de les 14 hores. Una vintena de penyes barcelonistes faran costat a l'entitat esportiva i social de la ciutat

La Penya Blaugrana Sant Cugat celebra aquest diumenge, 17 de novembre, el 34è aniversari de l'entitat esportiva i social. I ho farà amb el tradicional dinar que l'entitat celebra amb caràcter bianual. El dinar tindrà lloc al restaurant La Masia Sant Cugat, a partir de les 14 hores. Durant l'acte, la PB Sant Cugat sortejarà diferents productes -una televisió de plasma inclosa- entre tots els assistents.

Les autoritats
La PB Sant Cugat ha confirmat l'assistència de les següents autoritats: Mercè Conesa, alcaldessa de Sant Cugat; Josep Ramon Vidal-Abarca, directiu responsable de l’Àrea Econòmica i Estratègica (Instal·lacions i Seguretat) i Àrea Social del FC Barcelona; Antoni Sanjuan, president de l’Agrupació de Penyes i Clubs del FC Barcelona; Francesc Folguera, directiu delegat de Barcelona de la Federació Catalana Futbol; Antoni Guil, president de la Federació de Penyes del Vallès; Joan Vilà, exjugador i membre de l’Associació Barça Jugadors (ABJ) del FC Barcelona; Eloi Rovira, coordinador d'Entitats Esportives de l'Ajuntament de Sant Cugat, i Josep Maria Félez, president de la Penya Blaugrana Sant Cugat.

Les penyes, amb la PB Sant Cugat
Una vintena de penyes barcelonistes han confirmat l'assistència a la celebració. Són les següents: Caldes de Montbui, Granollers, Castellar del Vallès, Mollet del Vallès, 1900 de Terrassa, Santa Perpetua de Mogoda, Cerdanyola del Vallès, La Llagosta, Poble Nou Sabadell, Llinars del Vallès, Montmeló, Parets del Vallès, Ripollet, Ramon Llorenç de Rubí, Figaró Montmany, Badia del Vallès, Santa Coloma i la Solera de Calella.

Al 2014, la PB Sant Cugat celebrarà el 35è aniversari, i tot i que les celebracions d'aniversari d'aquesta entitat se celebren cada dos anys, en aquesta ocasió sí que es farà. La pròxima celebració serà al 2016, en el 37è aniversari.

 
Comentaris