
A banda dels santcugatencs anònims que hi puguin haver participat, també ho han fet atletes locals en representació de clubs o centres esportius, com el Running Vallès, el Club Muntanyenc Sant Cugat, el DiR Sant Cugat, el Club Tennis Natació Sant Cugat o el Junior FC.
Pros i Simeon, dos dels protagonistes
Pepe Pros i Josep Maria Simeon són dos dels santcugatencs que no s'han volgut perdre aquestas cita. Pros és un dels atletes fidels en aquesta cursa de fons. És un corredor amateur que tan sols busca "el passar-ho bé i gaudir de la prova". "A més, enguany he aconseguit baixar de les 4 hores i he fet un temps de 3 hores, 53 minuts i 44 segons", ha explicat. Pros, que corre pel Club Muntanyenc Sant Cugat, ha finalitzat en la posició 7.771.
Per a Josep Maria Simeon aquesta ha estat la seva segona experiència en la Marató de Barcelona. "M'ho he passat molt bé, l'ambient és molt bonic. El meu objectiu esportiu era acabar-la i ho he assolit", ha afirmat. Ha acabat en la posició 9.146 amb un registre de 4 hores i 26 segons.