Obertes les inscripcions de les 5 Milles Femenines de Valldoreix

La inscripció té un cost de 10 euros per a atletes amb xip, i de 12 euros per aquelles que no en tenen

Ja estan obertes les inscripcions per a la 13a edició de les 5 Milles Femenines de Valldoreix, que tindrà lloc el dissabte 12 de març, i que enguany inclou per primera vegada la disputa d'una segona cursa de 3 milles per a aquelles corredores menys habituades a recorreguts tan llargs.

La inscripció té un cost de 10 euros per a les atletes que disposin de xip i 12 euros si no tenen xip. Com ja es va fer l'any passat, no hauran de pagar aquelles atletes que siguin menors de 18 anys o que acreditin que estan en situació d'atur.

Les inscripcions es poden formalitzar al lloc web de les 5 Milles Femenines. Les atletes aturades hauran de fer la inscripció presencialment al Complex Esportiu EMD de Valldoreix i hauran de presentar el Document DARDO.

Una nova cursa de 3 milles

Una de les novetats que presentarà enguany aquesta cursa pionera a Catalunya és que s'introdueix un nou circuit de 3 milles (4.827 metres) L'organització, l'EMD de Valldoreix i el Complex Esportiu EMD de Valldoreix, manté la prova de les 5 Milles Femenines, de 8.045 quilòmetres, i les categories cadet, infantil, aleví, benjamins i prebenjamins.

El tret de sortida de la cursa de 5 i 3 milles es donarà a les 9.30 hores al carrer Brollador, davant el Complex Esportiu. La cursa infantil i cadet sortirà a les 11 hores, l'aleví a les 11.20 hores, i la prebenjamí i benjamí a les 11.30 hores. En totes les categories de promoció podran participar nens i nenes.

Homenatge a les voluntàries de Creu Roja

Com en el 2015, aquest any no s'homenatjarà a una atleta sinó a un col·lectiu de persones, en aquest cas a l'equip de voluntàries de Creu Roja. Tanmateix, amb la recaptació de les inscripcions es farà un donatiu a l'Associació Anita, d'investigació contra el càncer infantil.

En l'última edició, en la categoria de 5 Milles es va imposar Laura Domínguez, segona el 2014, i Rachael West (Club Natació Valldoreix) va ser segona. Van creuar la línia de meta 137 corredores. En les categories de formació hi van arribar 124 escolars.

Més informació
 
Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?