
Campanya de captació de socis
Així ho ha avançat la junta directiva de Pericos de Sant Cugat durant l'assemblea general ordinària de socis que ha celebrat aquest dimarts, 17 de juny, al seu local social. Durant l'acte s'ha decidit posar en marxa una campanya de captació de socis ja que en aquest últim exercici fins a 28 associats s'han donat de baixa, mentre que tan sols 6 s'han donat d'alta. La junta dissenyarà la campanya i pròximament la posarà en marxa. Durarà fins el 30 de setembre. La directiva també ha aprofitat l'acte per demanar més suport a la massa social, que col·labori més amb l'entitat.
El pressupost, 62.450 euros
L'assemblea ha aprovat el pressupost de l'exercici 2014-2015, que és de 62.450 euros. Enguany, Pericos ha tancat el darrer exercici amb un superàvit de 1.509,97 euros.
Un nou equip aleví
Des d'aquesta temporada 2013-2014 Pericos de Sant Cugat disposa d'un equip de futbol 7 que, a més, ha finalitzat la lliga dels Jocs Esportius Escolars en la segona posició i empatat a punts amb el primer. Aquest conjunt, que fins ara no havia competit, tindrà continuïtat.
Cinquè any de XEF Sant Cugat
La Xarxa d'Escoles de Futbol (XEF) de Sant Cugat, amb una norantena de nens i nenes, ha complert enguany el seu cinquè aniversari. "El balanç que en fem és molt positiu i estem molt contents. No hem fet publicitat de l'escola de futbol. El boca-orella ens ha anat molt bé", ha assenyalat Toni Giménez, president de Pericos de Sant Cugat.
Aquest dilluns, 16 de juny, la XEF Sant Cugat ha celebrat, a la ZEM La Guinardera, la festa de cloenda de la temporada 2013-2014, mentre que el diumenge 15 de juny ha participat en la trobada anual de les diferents XEF que hi ha a Catalunya.
El pròxim curs, eleccions a la presidència
Durant el pròxim any, Pericos de Sant Cugat convocarà eleccions a la presidència i l'actual president, Toni Giménez, encara no ha decidit si es presentarà. Amb tot, Giménez ha assegurat que "el que m'agradaria és que hi hagués un relleu generacional, gent amb noves idees".