Schönhöfer substitueix Carballo com a entrenador del Junior FC de futbol

Sergi Renieblas ha explicat que "ha estat una decisió molt difícil de prendre. Carballo ha fet una feina molt bona al club. Aquest canvi s'havia de fer per intentar canviar la dinàmica"

L'entrenador del primer equip del Junior FC, Paco Carballo, ha estat cessat. El conjunt santcugatenc ocupa la 15a posició al grup 3 de la Segona Catalana, la primera plaça de la zona de descens. Aquesta era la segona temporada de Carballo com a entrenador del sènior A i la tercera a l'entitat. Carballo seguirà col·laborant amb el club. La destitució s'ha produït aquest dilluns, 23 de març, a la nit.

Sergi Renieblas, responsable de la secció de futbol del Junior FC, ha explicat al TOT Sant Cugat que "ha estat una decisió molt difícil de prendre. Carballo ha fet una feina molt bona al club. Va entendre des del principi la filosofia de l'entitat i l'ha aplicat amb molta valentia". Renieblas ha explicat que "aquest canvi s'havia de fer per intentar canviar la dinàmica".

Hans Schönhöfer, l'actual director tècnic esportiu del Junior FC, es converteix en el nou tècnic del sènior A, amb l'objectiu d'evitar el descens a Tercera Catalana. Schönhöfer, que coneix perfectament els jugadors de l'equip, dirigirà el seu primer entrenament aquest dijous, 26 de març. El nou entrenador comptarà amb la col·laboració del mateix equip tècnic del primer equip i, així, Joaquim Garcia seguirà exercint les seves funcions de segon entrenador.

El Junior FC rep un rival directe

El Junior FC, 15è a la lliga amb 26 punts, rep aquest dissabte 28 de març, a les 18.30 hores, un rival directe en la lluita per mantenir la categoria, el Martorell CF, 14è amb 27 punts. Aquesta és la primera de les nou finals que ha d'afrontar el Junior FC fins a finals de la temporada.

Joan Català, baixa

El davanter santcugatenc Joan Català jugarà aquest dissabte, 28 de març, el seu últim partit d'aquesta temporada amb el Junior FC. Català marxa al Vietnam per seguir cursant els seus estudis de política internacional.

 
Comentaris

Destaquem