El dimecres 23 d'abril dóna el tret de sortida la segona edició del Sant Cugat Experience. Coincidint amb la Diada de Sant Jordi, els llibreters i floristes de la ciutat seran els primers en obrir-se a la ciutat, en una mostra que espera demostrar totes potencialitats que té la ciutat en cadascun dels seus àmbits.
El Sant Cugat Experience s'allargarà entre el 23 i el 26 d'abril i comptarà amb un total de 120 activitats dividides en espais temàtics diferents. La iniciativa té per objectiu oferir una "experiència única" a tots els seus visitants tant santcugatencs com de fora. L'art, la gastronomia, el comerç local, les entitats, l'economia... tindran el seu espai a la mostra.
Els espais
A diferència de l'edició passada, enguany s'ha organitzat la mostra de manera que s'englobi el màxim d'espais possibles de Sant Cugat. Per això mateix, hi haurà 8 espais temàtics.
A l'espai ciutat, situat a la plaça d'Octavià, se situaran des de l'emprenedoria, ESADE, Trade Center, Centre Vita, així com empreses amb iniciatives socials.
Al carrer de la Torre se situarà l'espai serveis i comerç, on es podran veure totes aquelles empreses relacionades amb serveis, assessories, benestar, entre d'altres.
La part dedicada a la gastronomia estarà present en diverses zones. Hi haurà l'espai gastronòmic a la plaça del Rei i l'espai de degustació al Mercat Vell, un espai que, alhora, servirà perquè els propers comerços que se situïn al mercat es donin a conèixer.
La part dedicada a l'art ocuparà gran part de la ciutat, doncs dividits en temàtiques, dissenyadors, artesania, pintura, entre d'altres, se situaran a la plaça de Pep Ventura, a l'avinguda Cerdanyola i al carrer de Villà.
Com ja és habitual en aquests casos, la fira d'automoció se situarà a la rambla del Celler. Finalment, la plaça de Barcelona acollirà l'espai familiar amb diverses activitats.
El Sant Cugat Experience
Aquesta és la segona edició del Sant Cugat Experience, que enguany englobarà també el que fins ara era la mostra bianual Sant Cugat Actiu.
El Sant Cugat Experience està organitzat per la Fundació Sant Cugat Actiu, que integra l'Associació de Sant Cugat Comerç, Sant Cugat Empresarial, Gremi de Restauració de Sant Cugat, la Cambra de Comerç de Terrassa, Gremi d'Hotelers i representants dels àmbits de Promoció Econòmica, Turisme i Comunicació de l'Ajuntament de Sant Cugat.
Pel que fa al pressupost destinat a la iniciativa, la Fundació de Sant Cugat Actiu destina 40.000 euros, que, se sumen als 8.000 que aporta l'àrea de comunicació de l'Ajuntament i els 10.000 euros que donarà Moritz com a patrocinador en efectiu, més el pla de mitjans que va a càrrec seu.