Casolà, familiar i innovador

Pere Esquerda, el tastador Pere Esquerda, el tastador
El restaurant-pizzeria Il Pomodoro, a Coll Favà, és una de les darreres apostes gastronòmiques nascudes a la nostra ciutat el 2014.

El plantejament és molt clar: un menú basat en la cuina casolana, perquè puguis anar a dinar a diari, si vols, amb propostes que inclouen carn i peix del dia, combinat sempre amb algun plat italià.

La carta és equilibrada; combina entrants, amanides, rissottos, carns, pastes i pizzes, que et poden preparar al teu gust.

L’ambient és agradable i familiar; la decoració és d’un estil modern, fresc i acollidor. Combina materials nobles com la fusta i el ferro, tot fet al gust dels seus creadors, fora dels estàndards habituals.

Una ambientació cuidada i artesanal que marida perfectament amb les meravelles que surten de la cuina. Aquesta farà les delícies dels més petits, ja que es pot veure tot el moviment a través d’un finestral, que no amaga la seva autenticitat.

Tot el producte és d’importació 100%, incloent el cuiner! I per fer-vos una idea, res millor que provar alguna de les seves especialitats, difícils de trobar en altres restaurants. Aquí en teniu una mostra: l’amanida de burrata (suau, deliciosa, única); la provoletta (molt original!); l’entrecot Vitello (preu qualitat excel·lent); els parpadelle al fungi porcini e tartufo; la pizza Della Follia o la curiosa Green. I per postres, no us perdeu el tiramisú o la popular pizza de Nutella, per compartir!

Buon appetito!

 
Comentaris

Destaquem