Si teniu una botiga en línia pareu atenció, ja que aquests 5 errors us poden fer perdre diners.
• No tenir informació de contacte: la informació de contacte ofereix seguretat i confiança als clients. A més és el canal perfecte per resoldre els dubtes i que facin la compra.
• No poder comprar sense registrar-se: com més llarg sigui el procés de compra, més clients perdreu a través d’aquest. Oferiu als clients comprar sense enregistrar-se, quan els envieu la confirmació de la compra, envieu un enllaç per enregistrar-se. Les vostres vendes augmentaran.
• No incloure quant costa enviar el producte: incloeu les despeses abans d’arribar al pagament. D’aquesta manera evitareu sorpreses desagradables i no perdreu un client per manca d’informació.
• Les imatges: incloure poques imatges o imatges de baixa qualitat faran que perdeu clients. Una imatge val més que mil paraules.
• No respondre als usuaris: la secció de comentaris o contacte no està per fer maco, està per respondre als usuaris. Si voleu diferenciar-vos de la competència, oferiu un servei d’atenció al client de veritat.
Si voleu saber més, podreu demanar a Web Millennial una anàlisi gratuïta de la vostra web.