Actualment encara hi ha alguns negocis com, per exemple, restaurants, petits comerços o tallers de cotxes que no tenen pàgines web. Alguns d’ells sí que estan a Internet d’alguna manera, bé sigui a través d’un directori de negocis o amb una pàgina a alguna xarxa social.
Però al final el potencial client no té una pàgina on dirigir-se. És per això que a continuació us expliquem quins són els beneficis de tenir-ne una:
Nous clients: us dóna la possibilitat d’atreure nous clients que per una cosa o altra no passen per davant del vostre negoci i així incrementar les vostres vendes.
Bona imatge: el fet de tenir una web cuidada i professional augmenta la confiança cap al negoci, especialment pels nous clients.
Publicitat constant: una web està oberta 24 h els 7 dies de la setmana. Tant els actuals clients com els potencials podran saber quins serveis o productes oferiu, les novetats, demanar informació o sol·licitar cita.
Nou canal de venda: podreu vendre a través de la vostra pàgina web i així augmentar els vostres ingressos.
Per descobrir quines opcions existeixen i els beneficis concrets pel vostre negoci podeu sol·licitar una consulta gratuïta a través del nostre mail.