Entrevista a Torres Advocats

Eduard Torres, advocat del despatx santcugatenc Torres Advocats Associats, explica la filosofia de treball del bufet, la qual els ha portat a merèixer la confiança de molts ciutadans de Sant Cugat

Publientrevista
Torres Advocats Associats, el despatx multidisciplinar amb presència a Sant Cugat des de fa 30 anys, ha vist com han anat canviant les necessitat dels seus clients. És per això que han anat evolucionant per adaptar-se a la demanda i donar sempre les millors solucions als seus clients. Ens ho explica Eduard Torres.

Com defineix Torres Advocats Associats?
És un despatx d’advocats multidisciplinar que ofereix els seus serveis en les branques del dret més comunes i habituals, tant per a les persones particulars com per a les empreses. Amb això vull dir que treballem des de temes de família, propietats i patrimonis, herències..., fins a temes d’empreses o temes relacionats amb les empreses, com són comptabilitats/fiscal, laboral, societari o penal i de circulació, sense oblidar el dret públic, és a dir, administratiu i urbanístic.

Heu hagut de modificar els vostres serveis amb el context actual?
Darrerament, degut a la situació actual, estem portant dret bancari, hipotecari i concursal sense deixar de banda una forta presència processal, és a dir, defensem el client en tots els ordres. A més, en un futur immediat, tenim previst avançar en el dret de preservació de la intimitat a les xarxes socials, protecció de dades... És a dir, adaptar-nos al futur present.

D’on neix Torres Advocats?
Som hereus d’una tradició iniciada a Barcelona l’any 1918. A Sant Cugat fa 30 anys que vam començar a treballar. El per què? La vinculació de la meva família al que aleshores era un poble, i el fet de ser el nostre lloc d’estiueig i que, amb el temps s’ha convertit en la nostra residència i lloc de treball. Tot comença amb el meu pas per l’Ajuntament de Sant Cugat, on vaig treballar cinc anys com a cap de servei i del que en conservo molts grats records dels companys i de la feina feta. Allí vaig conèixer la realitat del municipi i les àmplies possibilitats d’expansió que tindria en un futur no llunyà. És per tot això que vaig apostar per Sant Cugat com a lloc de treball estable.

“La nostra filosofia de treball és molt senzilla: estem al servei del client”

Des d’un petit despatx, fins al despatx actual...
Després de deixar l’Ajuntament vam obrir el primer despatx al carrer Xerric cantonada amb Santa Maria, i després vam passar al passeig d’Olabarria, al carrer Manel Farrés i, finalment, a l’avinguda de les Corts Catalanes, on ens trobem ara. Tot això, òbviament, s’ha produït en paral·lel al nostre creixement i millora de prestacions.

Un despatx en constant evolució?
El creixement del despatx ha estat paral·lel a l’evolució dels nostres clients. Hem adaptat les estructures a les necessitats que ens han demanat i, sobretot, a l’actualitat de l’entorn. Així, durant uns anys ens vem centrar en el dret immobiliari i urbanístic i ara ho fem en el concursal i bancari, però el tronc bàsic és el dret civil, és a dir, el que s’ocupa de les persones, que no hem deixat mai de tractar.

Tot plegat, mantenint els vincles amb Barcelona.
Mantenim encara un lligam amb Barcelona per la seva importància i per determinats clients, sobretot estrangers, atès que tenim una vinculació important amb Bèlgica a través de la Cambra de Comerç d’aquest país a Catalunya, de la qual en sóc secretari.

Quina és la filosofia de treball?
La nostre filosofia de treball és molt senzilla: estem al servei del client. Procurem enllaçar la tradició de l’estudi i la feina ben feta amb la modernitat que ens aporten les noves tecnologies. És molt important ser conscient de la responsabilitat que comporta que el client et faci confiança.

“Un dels objectius del despatx és la implicació en el context social
en què ens trobem i, per tant, en el nostre municipi”


Una confiança que s’aconsegueix amb un bon equip humà...
Actualment, l’equip humà del despatx el formen vuit persones, sis advocats, un economista i una persona d’administració a la que donem molta importància ja que és qui té el primer contacte amb el client. S’han de cuidar les maneres i el tracte que rep qui ens escull.

Quins són els objectius de futur?
Un dels objectius del despatx és la implicació en el context social on ens trobem i, per tant, en el nostre municipi. Estem treballant en processos de responsabilitat social corporativa i en breu editarem un decàleg de pràctiques mediambientals senzilles per a les oficines i despatxos que nosaltres ja hem implantat i que, amb poc esforç i baix cost, han representat unes bones millores. També treballem per poder oferir a principis d’any, en col·laboració amb una entitat de la ciutat, el que anomenem “tallers jurídics”, és a dir, unes petites sessions de divulgació dels diferents vessants del dret, molt pràctics i entenedors, per a tothom qui hi tingui interès. De fet, ve a ser com el que estem ja fent en els articles que publiquem setmanalment al TOT.

Més informació
 
Comentaris