Emma Vilarasau guanya el Premi Feroz a Millor Actriu Protagonista per 'Casa en Flames'

L'actriu sancugatenca ha agrait al director del film, Dani de La Orden per haver donat el "protagonisme a una senyora de més de seixanta anys"

Emma Vilarasau continua acumulant guardons. Després del Premi Gaudí aconseguit el passat dissabte 18 de gener per protagonitzar el film Casa en Flames, l'actriu santcugatenca ha estat reconeguda a la gala dels Premis Feroz celebrada aquest dissabte 25 de gener amb el Premi Millor Actriu Protagonista.Vilarasau competia amb Patricia López Arnaiz, per Los destellos; Najwa Nimri, per La virgen roja; Carolina Yuste, per La infiltrada i Laura Weissmahr, per Salve Maria.

Més info: Emma Vilarasau guanya el Premi Gaudí a millor actriu per 'Casa en flames'

 

Agraïda amb Dani de La Orden

En el seu discurs, la santcugatenca ha aprofitat per agrair al director de la pel·lícula Dani de La Orden que li hagi donat “el protagonisme a una senyora de més de seixanta, que tenen molt a comptar i són sàvies” així com al guionista Eduard Sola per la història de la cinta “que transita entre la comèdia i el drama”. Així mateix, l'actriu també ha carregat contra el jutge Carretero per la seva “penosa actuació” després de les crítiques rebudes per l'interrogatori a Elisa Mouliáa.

A més a més, Casa en Flames també s'ha emportat el premi a millor comèdia, així com un altre guardó a millor guió.

L'altra guanyadora de la nit ha estat la pel·lícula de Salve Maria, la qual s'ha convertit en el millor Drama de l'any en els Feroz, a la vegada que s'ha emportat el premi al millor cartell.

 

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?