Els alumnes d’Esdade com a font d’inspiració. Aquest és el motiu de la segona edició de l’Innovation Quest que consisteix en que 100 estudiants d’escoles de negocis europees trobin en 8 hores projectes innovadors que renovin els productes i campanyes del Banc Sabadell i Seat i Gallina Blanca.
L’entitat financera busca noves idees per renovar la campanya de màrqueting que té l’entrenador del Barça, Pep Guardiola, com a protagonista mentre que la marca de cotxes està interessada en rebre consells sobre com innovar en la línia de producció del model Seat Ibiza. Gallina blanca en canvi els ha proposat el repte de crear un nou producte de mercat innovador i atractiu dins la seva línia de negoci. Tres directius d’aquestes empreses han acompanyat a una representant dels estudiants en la presentació del programa i han destacat la importància de la col·laboració directe entre la Universitat i l’empresa.
L’entitat financera busca noves idees per renovar la campanya de màrqueting que té l’entrenador del Barça, Pep Guardiola, com a protagonista mentre que la marca de cotxes està interessada en rebre consells sobre com innovar en la línia de producció del model Seat Ibiza. Gallina blanca en canvi els ha proposat el repte de crear un nou producte de mercat innovador i atractiu dins la seva línia de negoci. Tres directius d’aquestes empreses han acompanyat a una representant dels estudiants en la presentació del programa i han destacat la importància de la col·laboració directe entre la Universitat i l’empresa.