L'àmbit de Can Solà de Sant Cugat està experimentant un nou creixement de propostes de restauració i d'oci. Després de superar anys de bloqueig de llicències per la situació de Lubrizol, aquest sector que combina l'activitat empresarial i l'oci nocturn viu una segona onada d'obertures. Àrea Retail està comercialitzant les parcel·les pendents i l'objectiu és acabar generant una nova centralitat de restauració i oci aprofitant els restaurants, bars i discoteques que ja existeixen.
El primer nou projecte que ja ha vist la llum és el Kentucky Fried Chicken, que ha obert el seu segon establiment de Sant Cugat en una parcel·la entre el Viena i el Mc Donalds de Can Solà. El següent a obrir en aquesta mateixa zona serà el Burger King. Així es completaria l'oferta de menjar ràpid amb aquests quatre establiments.
Encara quedaran dues parcel·les en el mateix indret per desenvolupar. Des d'Àrea Retail expliquen que la idea és que s'implanti alguna proposta d'oci, ja que la restauració estaria coberta. Així, es diversificaria l'oferta amb la voluntat de consolidar Can Solà com una centralitat d'oci. Per ara no hi ha cap proposta en ferm, però una possibilitat seria una sala de bitlles.
En les últimes setmanes han obert un KFC i un Burger King FOTO: TOT
Mobilitat i incivisme
Tot plegat acabaria configurant un nucli important d'oci i restauració i obligaria a afrontar alguns reptes pendents, com la mobilitat fins a la zona. També els inconvenients que pateixen veïns propers durant el cap de setmana per les botellades i incivisme d'alguns joves i les deixalles que deixen pels carreres.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.