Dormity.com, amb seu a Sant Cugat, ha centrat fins ara el seu àmbit de negoci en la venda de material per al descans i matalassos, tan en botigues físiques com a través d'Internet. Ara, l'empresa es reinventa i preveu obrir la seva primera fàbrica de matalassos a finals de 2015. La nova infraestructura s'ubicarà al polígon de Can Jardí, a Rubí, i donarà feina a 40 persones, que se sumaran a la plantilla de 90 treballadors que l'empresa té en nòmina actualment.
La nova planta de Dormity.com ocuparà 5.000 metres quadrats, segons ha informat la mateixa empresa, i suposarà una inversió d'1,8 milions d'euros. La fàbrica de matalassos serà el segon centre de producció que Dormity.com construeix al polígon rubinenc, després la fàbrica de tapisseria que ja hi té instal·lada.
Una empresa en expansió
La previsió d'obertura de la primera fàbrica de matalassos és un exemple més de l'expansió que l'empresa amb seu a Sant Cugat està vivint durant els últims mesos. Dormity.com ha obert un nou punt de venda a Sant Boi de Llobregat (Baix Llobregat) i ja compta amb 30 botigues repartides per tot Catalunya, a més d'una franquícia amb seu a Andorra i de la botiga online habilitada a la seva pàgina web. A nivell econòmic, l'empresa preveu facturar 18 milions d'euros aquest 2014, després de la facturació de 10 milions de l'any passat. Per aconseguir-ho, entre altres coses, haurà d'augmentar la venda de matalassos, que a dia d'avui és de 130 cada dia.
La nova planta de Dormity.com ocuparà 5.000 metres quadrats, segons ha informat la mateixa empresa, i suposarà una inversió d'1,8 milions d'euros. La fàbrica de matalassos serà el segon centre de producció que Dormity.com construeix al polígon rubinenc, després la fàbrica de tapisseria que ja hi té instal·lada.
Una empresa en expansió
La previsió d'obertura de la primera fàbrica de matalassos és un exemple més de l'expansió que l'empresa amb seu a Sant Cugat està vivint durant els últims mesos. Dormity.com ha obert un nou punt de venda a Sant Boi de Llobregat (Baix Llobregat) i ja compta amb 30 botigues repartides per tot Catalunya, a més d'una franquícia amb seu a Andorra i de la botiga online habilitada a la seva pàgina web. A nivell econòmic, l'empresa preveu facturar 18 milions d'euros aquest 2014, després de la facturació de 10 milions de l'any passat. Per aconseguir-ho, entre altres coses, haurà d'augmentar la venda de matalassos, que a dia d'avui és de 130 cada dia.