El Sant Cugat Expereince ha arrencat oficialment aquest divendres, 24 de maig, tot i que les activitats d'aquest Sant Jordi ja s'incloïen dins de la iniciativa del comerç santcugatenc. Els personatges de la campanya publicitaria del Sant Cugat Experinece han estat els encarregats de donar el tret de sortida a les activitats i escenificar quin és el potencial de Sant Cugat i l'objectiu d'aquesta experiencia.
L'alcaldessa, Mercè Conesa, ha destacat els valors de la ciutat. "Sant Cugat és una ciutat dinàmica, cultural i amb una gastronomia interessant. Podem demostrar que a Sant Cugat hi ha molta qualitat de vida, activitat, productes i oferta." I és que aquest és l'objectiu del Sant Cugat Experience: fer d'aparador del nostre municipi i mostrar el seu potencial amb les 120 activitats que conformen tota la programació.
Expectatives dels comerciants
La presidenta en funcions de Sant Cugat Comerç, Mayte Pèrez, ha explicat que els comerciants són optimistes. "Quan fas una activitat així vols que funcioni, això és una oportunitat molt bona per donar a conèixer tot el potencial que té la ciutat".
El cost
El pressupost que es destinarà a aquesta iniciativa surt de tres punts principalment. D’una banda, la Fundació de Sant Cugat Actiu aportarà 40.000 euros. L’Àrea de Comunicació de l’Ajuntament de Sant Cugat destinarà 8.000 euros. I, finalment, l’empresa de cervesa Moritz aporta 10.000 euros en efectiu i s’ha encarregat de totes les despeses generades del pla de mitjans.
Els organitzadors
El Sant Cugat Experience està promogut per la Fundació Sant Cugat Actiu, la qual està integrada per l’Associació Sant Cugat Comerç, l’Associació Sant Cugat Empresarial, el Gremi de Restauració de Sant Cugat, la Cambra de Comerç de Terrassa, el Gremi d’Hotelers de Sant Cugat i representants delsàmbits de Promoció, Economia, Turisme i Comunicació de l’Ajuntament de Sant Cugat.