L'associació de comerciants, Sant Cugat Comerç, ha presentat aquest dimarts, 14 d'abril, la targeta de fidelització 'Sant Cugat a la butxaca'.
En el marc de la 5a jornada de Diàlegs de Comerç, l'entitat, ha reunit en un dinar a l'Hotel Sant Cugat als comerciants locals per explicar-los el funcionament d'aquesta nova eina tecnològica que té com a principal objectiu fidelitzar el comerç local.
'Sant Cugat a la butxaca'
La targeta 'Sant Cugat a la butxaca' funcionarà mitjançant una tecnologia creada per l'Start-up Oliva Card.
Cada santcugatenc podrà disposar de la seva targeta i, a mesura que vagi fent despeses en cadascuna de les botigues que estiguin adherides a aquesta iniciativa, anirà acumulant punts.
D'aquesta manera, un cop l'usuari de la targeta hagi realitzat una compra, podrà decidir si bescanviar els punts acumulats en aquell comerç o acumular-los per altres promocions més generals com podria ser entrades a la piscina municipal.
Pel que fa als establiments, cada comerç disposarà d'un ipad mitjançant el qual, amb el codi QR de la targeta o des del mòbil del client, es podrà enregistrar la compra i per tant acumular els punts a l'usuari.
Una aposta de futur innovadora
Gràcies a aquesta nova tecnologia, tant les botigues com l'associació de comerciants, Sant Cugat Comerç, podran segmentar el públic i treure estudis que els ajudin a plantejar estratègies de marketing a nivell general.
A més, Oliva Card espera poder anant afegint diversos serveis a la targeta, com convertir-la en una eina de marketing pels comerciants o una targeta que acumuli punts per aparcar a la zona blava sense pagar.