Caldo Molecular guanya el Creativity for Business Innovation Challenge

La competició ha tingut lloc a Sant Cugat

L’equip d’estudiants Caldo Molecular ha guanyat el primer Creativity for Business Innovation Challange organitzat per Esade i El Bulli Foundation. Fins a 25 joves han arribat a la final de la competició celebrada aquest dimarts, 24 de novembre, a Sant Cugat amb l’objectiu d’aportar idees fresques i innovadores a l’empresa de material sanitari i ceràmica Roca.

Els participants a la competició han analitzat l’estratègia d’innovació del grup Roca mitjançant el mètode de l’auditoria creativa, desenvolupat pel mateix xef Ferran Adrià i un grup de professors d’Esade. Un dels membres de l’equip guanyador, Tobias Giger, ha lloat la bona “conceptualització de la innovació” de l’empresa i ha volgut recordar que es tracta “d’un procés llarg en el temps”.

Els cinc equips finalistes, cadascun format per cinc estudiants d’Esade, han defensat el seu projecte d'auditoria davant d'un jurat format per Ferran Adrià, Xavier Torra, Roca Brand Communication Manager, Josep Franch, degà de Esade i Marcel Planellas, professor del Departament de Direcció general i Estratègia de Esade. Roca rebrà ara els resultats de l’auditoria i valorarà la seva aplicació a l’empresa.

 
Comentaris

Destaquem