Sant Cugat acull el congrés de dones emprenedores per liderar la revolució feminista

La Xarxa de Dones Emprenedores de Sant Cugat ha organitzat Women in Progress

El Teatre-Auditori acull durant tot el dimarts, 13 de març, el congrés de dones emprenedores Women in Progress; organitzat per la Xarxa de Dones Emprenedores de Sant Cugat amb l'objectiu de parlar sobre emprenedoria, empresa, noves tecnologies i màrqueting des del punt de vista femení. L'alcaldessa de Sant Cugat, Mercè Conesa, ha inaugurat un congrés que comptarà amb ponències de Sor Lucia Caram i Víctor Küppers, entre altres. Consulta el programa sencer.

"Sant Cugat lidera la revolució de les dones", ha assegurat Mercè Conesa, que ha recordat que el 60% del govern santcugatenc són dones. L'alcaldessa ha demanat "més presència de dones" en àmbits com els poders econòmics i ha instat a "no permetre l'esclexta salaria ni segons quins comentaris masclistes". "Els comentaris masclistes ens ofenen, estem molt cansades i d'una vegada per totes demanem respecte", ha emfatitzat.

"Des de jove soc conscient de la necessitat de feminitzar el món", ha incidit l'alcaldessa de Sant Cugat, que ha convidat a les dones a "empoderar-se per transformar la societat". "La revolució de les ciutats anirà lligada a la revolució tecnològica i de la dona", ha afegit en la inauguració del congrés.

La vicepresidenta de la Xarxa de Dones Emprendores, Inés del Prado, ha explicat els motius que les van portar a tirar endavant aquest projecte: "El 2016 ens vam adonar que no exisitia una xarxa de dones emprenedores a Sant Cugat i la vam crear. En mig any hi havia cent dones interessades".

La ponència inaugural també ha comptat amb la presència de la directora comercial de CaixaBank a la província de Barcelona, Cristina Gónzalez, que ha destacat que "l'emprenedoria i petites empreses són un pilar fonamental per l'economia". González ha destacat la importància d'incloure mirades femenines en l'emprenedoria i ha animat a tothom a adaptar-se als canvis constants del món: "El món canvia i ens hem d'adaptar. El dia amb més facturació de l'any ja és el Black Friday i, el quart, el dissabte següent".

FOTOS: Artur Ribera

Més informació
 
Comentaris

Destaquem