L’Ajuntament organitza 12 seminaris de formació dirigits a emprenedors i a empresaris del teixit empresarial santcugatenc. Els cursos compten amb el suport de la Diputació de Barcelona i estaran dirigits a tractar temes d'interès per aquests col·lectius, especialment a les Pimes. Els cursos tractaran el màrqueting, la gestió empresarial, la comunicació o les xarxes socials.
Els seminaris són gratuïts i la majoria de 4 hores de durada, van adreçats a empresaris, emprenedors, gerents o directius d’empreses, treballadors, comerciants, entre d'altres. Es faran a la Casa de Cultura entre els mesos de setembre i novembre. Per participar-hi, les inscripcions s’han de fer al 010 o a l’Oficina d’Atenció a l’Empresa enviant un mail a oae@santcugat.cat
Llistat de cursos:
Els seminaris són gratuïts i la majoria de 4 hores de durada, van adreçats a empresaris, emprenedors, gerents o directius d’empreses, treballadors, comerciants, entre d'altres. Es faran a la Casa de Cultura entre els mesos de setembre i novembre. Per participar-hi, les inscripcions s’han de fer al 010 o a l’Oficina d’Atenció a l’Empresa enviant un mail a oae@santcugat.cat
Llistat de cursos:
- “Màrqueting de guerrilla” (30 de setembre de 10 a 14 hores).
- “Com planificar una web de forma efectiva” (7 d’octubre de 10 a 14 hores)
- “Com dirigir i gestionar una Pime en aquests moments de crisi?” (9 d’octubre de 10 a 14 hores)
- “Metodolologies per vendre i millorar els nostres establiments i comerços” (14 i 16 d’octubre de 14:30 a 16:30 hores)
- “Els clients et busquen per internet, et troben?” (21 d’octubre de 10 a 14 hores)
- “Gestió de la tresoreria per a la pime” (23 d’octubre de 16 a 20 hores)
- “Eines avançades de baix cost per a la persona autònoma i la pime” (28 d’octubre de 10 a 14 hores)
- “Pimes que han triomfat a internet: les oportunitats són a la Xarxa” (30 d’octubre de 10 a 14 hores)
- “Com dissenyar un pla de màrqueting digital a la carta?” (4 i 6 de novembre de 14:30 a 16:30 hores)
- “Factors clau en l’estratègia de la Responsabilitat Social Empresarial i novetats en l’elaboració d’informes de sostenibilitat” (11 de novembre de 17 a 19 hores)
- “Xarxes socials i web 2.0 al món empresarial” (13 de novembre de 10 a 14 hores)
- “Linkedin com a generador de negoci” (18 de novembre de 10 a 12 hores)