Primera 'Endesa Store' de Catalunya a Sant Cugat

Ha obert un nou model de botiga que la companyia energètica vol començar a expandir per tal de poder assessorar els clients de forma més personalitzada

Endesa ha obert les portes a la seva primera Endesa Store de Catalunya, un nou model de botiga que la companyia energètica vol començar a expandir per tal de poder assessorar els clients de forma més personalitzada i que puguin escollir quina és la millor solució energètica i tarifa al mercat lliure per a la seva llar tenint presents tres eixos: estalvi, eficiència energètica i sostenibilitat. La població escollida ha estat Sant Cugat del Vallès, on a banda del local ubicat a ple centre, també està previst obrir un córner temporal al mercat i firmar acords comercials amb altres comerços, de manera que sigui un format de botiga multicanal.

Com és la nova Endesa Store?

En concret, l’Endesa Store es troba a la rambla del Celler, número 87, i compta amb 90 m² de local i 3 treballadors (un coordinador encarregat de buscar sinergies al voltant de la botiga i dos per atenció al públic) amb un horari de dilluns a divendres de les 9 del matí a les 2 del migdia i de 4 a 7 de la tarda.

La gestiona Instavi, que compta amb una dilatada trajectòria en l’atenció al client d’Endesa i amb qui recentment també s’ha obert un punt de servei a Rubí.

La companyia disposa a tot Catalunya de 55 punts de servei, a més de 3 oficines comercials. FOTO: Cedida

La companyia disposa a tot Catalunya de 55 punts de servei, a més de 3 oficines comercials. FOTO: Cedida

Una botiga per reforçar l'atenció presencial al Vallès Occidental

El local, que va començar a funcionar fa unes setmanes i que ja ha començat a rebre els primers clients, es va inaugurar el 18 de juny de la mà de la tinenta d’alcaldia de Gestió Urbana, Mobilitat i Canvi Climàtic de Sant Cugat del Vallès, Cristina Paraira, el tinent d’alcaldia de Drets, Dinamització de la ciutat, Comerç i Seguretat, Bernat Picornell; el regidor d’Empresa, Innovació i Internacionalització i regidor d’Energia, Albert Salarich; la directora de Vendes B2C d’Endesa a Espanya, Marta Aner, i el Gerent d’Instavi, Joan Avila.

L’objectiu és, en paraules de la Directora de Vendes B2C d'Endesa a Espanya, Marta Aner, “mallar l’atenció presencial al Vallès Occidental, la segona comarca de Catalunya en nombre d’habitants, per tal que els clients puguin ser atesos des de diverses poblacions i en diversos formats d’oficina. Estem creant una espècie de hub comercial”. En concret, ja són 6 els locals d’atenció al públic que Endesa té a la comarca vallesana: una oficina comercial a Sabadell, quatre punts de servei (un a Rubí, dos a Terrassa i un a Sabadell) i, ara, l’Endesa Store a Sant Cugat del Vallès.

Des d’aquesta botiga es realitzarà assessorament en vendes 360º per aconseguir arribar a tots aquells clients que tinguin una potència contractada de fins a 50 kW, com poden ser particulars, autònoms, comunitats de veïns, immobiliàries o petits negocis.

Electrificar per a un futur més sostenible

El sector de l’edificació representa un 40% del consum d’energia i un 75% es produeix a partir de combustibles fòssils per l’ús de la calefacció. És per això que substituir els combustibles fòssils per electricitat produïda per energies renovables és la solució més eficient i rendible per aconseguir els objectius de descarbonització establerts per la Unió Europea.

En aquesta línia, des de l’Endesa Store es vol acompanyar a la població a fer aquesta transició cap a l’electrificació estudiant, en cada cas, quina és la millor solució per a cada llar. Calefacció amb bomba de calor, aire condicionat, panells solars fotovoltaics, aerotèrmia, punts de recàrrega per a vehicles elèctrics... l’oferta i la gamma de productes és àmplia i per això és tan important l’assessorament personalitzat. Marta Aner explica que “amb el nostre equip de professionals volem ajudar a seleccionar aquelles solucions energètiques més eficients i sostenibles que s’ajustin millor al consum i pressupost de cada client perquè aquest pugui decidir tenint tota la informació al seu abast”.

A més, des d’aquest nou concepte de botiga també s’assessorarà els clients sobre les tarifes que Endesa té disponibles al mercat lliure i se’n podrà fer la contractació. Tot plegat, amb la voluntat de fidelitzar els clients actuals i captar-ne de nous.

A tot l’estat, Endesa compta amb 10 Endesa Store, inclosa la de Sant Cugat; mentre que a tot Catalunya la companyia té 55 punts de servei, a més de 3 oficines comercials.

 
Comentaris

Destaquem