L’Associació Sant Cugat Comerç ha començat la seva activitat amb molt bon peu. La Generalitat de Catalunya ha guardonat el nou ens amb el premi a la Millor Iniciativa Comercial Col·lectiva. Aquest premi se li ha atorgat pel projecte de fusió de 8 de les nou associacions de comerciants que hi havia a Sant Cugat en una sola i que ha començat a funcionar aquest gener. L’anunci d’aquesta bona notícia s’ha fet en el marc de la presentació de Sant Cugat Comerç en societat davant de les autoritats de la ciutat i botiguers de la ciutat.
Nova etapa, nou objectiu
L’acte ha servit per explicar els canvis que han portat a l’antiga Federació de Comerciants (nascuda el 2005). a canviar de nom i funcions. També ha estat el moment idoni per anunciar els seus objectius entre els quals hi ha “enfortir el comerç, ser un referent pels ciutadans i incorporar-se a l’era tecnològica”, ha explicat la presidenta de l’organisme, Mayte Pérez.
De la mateixa manera ha avançat la seva intenció d’estendre la marca i a Valldoreix i seguir lluitant per incorporar al projecte a comerços que encara no s’han afiliat i a les associacions que no han volgut sumar-se a la iniciativa (Centre Vila i Carretera de Cerdanyola).
Un 2012 atapeït
Durant aquest any Sant Cugat Comerç té previst una sèrie d’iniciatives noves com introduir un concepte similar a la Shopping Night de Barcelona fent-la coincidir amb la Nit de l’Art. També vol endegar una convocatòria de premis a les millors iniciatives comercials de l’any i intentar que l’any que ve Sant Cugat tingui una pista de gel per Nadal com la que s’ha instal·lat recentment a la plaça Catalunya de Barcelona. No es deixarà de programar el Fora Estocs i la Botiga al carrer i també continuaran celebrant-se els Diàlegs de Comerç i les rebaixes solidàries, dues iniciatives que l’entitat ha valorat molt positivament.
Nova etapa, nou objectiu
L’acte ha servit per explicar els canvis que han portat a l’antiga Federació de Comerciants (nascuda el 2005). a canviar de nom i funcions. També ha estat el moment idoni per anunciar els seus objectius entre els quals hi ha “enfortir el comerç, ser un referent pels ciutadans i incorporar-se a l’era tecnològica”, ha explicat la presidenta de l’organisme, Mayte Pérez.
De la mateixa manera ha avançat la seva intenció d’estendre la marca i a Valldoreix i seguir lluitant per incorporar al projecte a comerços que encara no s’han afiliat i a les associacions que no han volgut sumar-se a la iniciativa (Centre Vila i Carretera de Cerdanyola).
Un 2012 atapeït
Durant aquest any Sant Cugat Comerç té previst una sèrie d’iniciatives noves com introduir un concepte similar a la Shopping Night de Barcelona fent-la coincidir amb la Nit de l’Art. També vol endegar una convocatòria de premis a les millors iniciatives comercials de l’any i intentar que l’any que ve Sant Cugat tingui una pista de gel per Nadal com la que s’ha instal·lat recentment a la plaça Catalunya de Barcelona. No es deixarà de programar el Fora Estocs i la Botiga al carrer i també continuaran celebrant-se els Diàlegs de Comerç i les rebaixes solidàries, dues iniciatives que l’entitat ha valorat molt positivament.