Schibsted compra el portal d'anuncis Milanuncios

L'empresa amb seu a Sant Cugat ha adquirit Milanuncios per 50 milions d'euros i amplia la seva influència d'anuncis classificats a Espanya

L'empresa noruega, Schibsted Classified Media Spain i amb seu a Sant Cugat, ha comprat el 100% del capital de Milanuncios per 50 milions d'euros, segons informa el diari econòmic Expansión. Amb aquesta adquisició el grup de comunicació reforça la seva presència a Espanya pel què fa a anuncis classificats.

El portal Milanuncios el va crear Ricardo Cobaleda el 2005 a Extremadura. Actualment compta amb 17 milions d'usuaris i 60 milions de visites al mes. Cobaleda s'ha quedat amb el 10% de la filial de Schibsted a Sant Cugat.

Amb aquesta adquisició el grup nòrdic es vol convertir en el principal grup d'anuncis classificats online a l'Estat espanyol. L'estiu passat va comprar Anuntis per 69 milions d'euros, dues adquisicions que se sumen als portals Segundamano, Fotocasa, Coches.net o Motos.net, entre d'altres. Tot i ser competència, Segundamano i Milanuncios seguiran operant de manera independent. La multinacional noruega també és l'editora del diari gratuït 20 Minutos.

Actualment la companyia Schibsted té presència a 29 països i compta amb una plantilla de 7.800 treballadors.

Més informació
 
Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?