Un recorregut ple de novetats

El Sant Cugat Experience arriba carregat de novetats amb una clara aposta per destacar els potencials de la ciutat

La mostra d’enguany se supera respecte a la de l’any anterior en tots els aspectes. Més nombre de participants i més activitats per viure una experiència única

Sant Cugat Comerç es fidelitza

Durant els quatre dies de la mostra, l’Associació de Sant Cugat Comerç presentarà a la ciutadania  la nova targeta de fidelització Sant Cugat a la Butxaca. Una targeta que unificarà els 220 establiments que formen Sant Cugat Comerç.

Amb cada compra, els santcugatencs podran acumular punts i promocions que, després, podran bescanviar al mateix comerç o en altres serveis de la ciutat, com podrien ser entrades a la piscina municipal o al teatre.

A més, de cara a un futur, amb aquesta nova aplicació s’intentarà oferir més serveis tant a la ciutadania com als comerciants, com podria ser convertir la targeta en una eina de comunicació directa amb els santcugatencs, o que els punts acumulats fossin bescanviables per tiquets de zona blava.

Per altra banda, el gremi de comerciants mostrarà una nova imatge unificada durant la jornada de dissabte amb el Shopping Street Experience, on tots lluiran les mateixes carpes.

Nou espai per la família

La plaça de Barcelona acollirà totes les activitats per a les famílies. Serà allà on els més petits podran gaudir de diverses activitats juntament amb els seus pares.

A partir de divendres ja s’oferirà algun concert, però el plat fort arribarà dissabte amb activitats durant tot el dia relacionades amb l’aigua, un concert de l’Escola Fusió o teatre mòbil, un espectacle que realitzarà Clown Circ.

Diumenge, a les activitats diverses amb aigua, s’afegiran el zumba i un espectacle de titelles electròniques. A banda de les activitats per la família, els restauradors de la plaça de Barcelona també estaran presents oferint un tast dels seus productes.

Fent créixer el teixit artístic

L’art pren una importància especial durant aquests quatre dies. A banda de les activitats organitzades  pels museus de Sant Cugat, com les visites guiades al Monestir, entre d’altres, a través de La Cultural es donarà un impuls a l’artesania d’autor

Fent gala del passat agrícola del barri, els artesans i dissenyadors prendran la plaça de Pep Ventura i els carrers adjacents amb el Únics Fashion Market, una exposició de dissenyadors únicament catalans.

 A més, durant els quatre dies de la mostra, la plaça de Pep Venutra es convertirà en un espai on Ideart impartirà tallers, hi haurà concerts com el de música indie de dissabte amb Gina i Guillem i els assistents podran gaudir d’una petita mostra gastronòmica d’autor amb el Gastro Meet i els Food Trucks, furgonetes a l’estil vintage convertides en petits restaurants que se situaran entre la plaça de Pep Ventura i el carrer de Sant Bartomeu.

Descarregueu el programa

Mireu les fotografies 

Més informació
 
Comentaris

Destaquem