contingut promocionat
logo Jack Beds blanc

 

Maria Plaza, Jack Beds: “Per la qualitat i l’experiència que oferim, som molt barats”

El TOT Sant Cugat entrevista a la directora de màrqueting de la cadena de matalasseries que ha obert aquest any una nova botiga a la ciutat

Què és el que la va impactar més quan va aterrar a Jack Beds?

Quan vaig arribar a Jack Beds el que més em va sorprendre és l'atenció al detall en tot el procés de venda d'un matalàs. Es cuida des del teixit i la fabricació del matalàs, l'atenció i assessorament personalitzat a botiga fins a la part de transport i muntatge a casa del client. És per això que, a part del client, l'actiu més important per a l'empresa és la part humana, els treballadors. Són els que fan possible que puguem oferir aquest servei personalitzat i valorat en 4,9 estrelles pels nostres clients a Google.

"El principal repte que tinc en el meu rol és poder traslladar l'experiència que el client té a la botiga a l'àmbit digital"

Quin és el principal repte que té en el seu rol?

El principal repte que tinc en el meu rol és poder traslladar l'experiència que el client té a la botiga a l'àmbit digital i, d'aquesta manera, poder arribar a tots aquells potencials clients que no tenen una botiga a prop i no poden viure l'experiència física. De totes maneres, apliquem millores al nostre ecommerce, com la creació de la figura de l'assessor online. En aquest cas, un dels nostres experts resol totes les preguntes que puguin tenir els clients de web perquè puguin escollir el que més s'adapta al que busquen... Dia a dia l'equip de màrqueting i ecommerce treballa perquè deixi de ser un repte i acabi sent una realitat.  De totes maneres, seguim obrint botigues i aquest quart trimestre obrirem 3 més per poder arribar a més llocs de Catalunya.

"treballem per tal d'aplicar millores constantment"

Quin és el seu dia a dia en el càrrec?

El meu càrrec consta d'una part de lideratge de l'equip de màrqueting i una altra de monitoratge i anàlisis dels diferents canals de màrqueting amb els que treballem. Tot això ho fem per aplicar millores constantment que ens ajudin a arribar als objectius mensuals i anuals que ens hem marcat com a empresa.  També hi ha una part de creació i organització d'esdeveniments que inclou un vessant molt creatiu i organitzatiu i també tot allò que fa referència a la gestió interna i externa de la comunicació de l'empresa.

Com voldria posicionar la marca en els pròxims 5 anys?

Som una marca de descans amb una relació qualitat preu molt competitiva, ja que oferim un producte d'alta qualitat i amb garanties amb un preu assequible per qui vulgui un bon descans. A més a més, ens posicionem com una marca que atén tots els detalls pel fa l'experiència i cuida del client. És per això que tenim 4,9**** a Google valorat pels clients. D'aquí a 5 anys volem que la marca estigui consolidada com a marca de referència de descans a Catalunya i començar a donar-nos a conèixer a la resta de l'estat espanyol.

Interior de la botiga de matalassos de Sant Cugat, Jack Beds. FOTO: Cedida

 
Comentaris

Destaquem