Col·lapse a l'entrada de Sant Cugat amb el canvi de mobilitat a l'hipòdrom

El canvi talla una part de la rotonda de l'hipòdrom i fa de les tres rotondes (hipòdrom, Xic i Arreus) una de sola per la circulació

Col·lapse. És el que defineix les conseqüències del canvi de mobilitat que s'ha començat a aplicar en fase de proves durants els caps de setmana a l'entrada de Sant Cugat des de la carretera de Rubí. Un canvi que talla una part de la rotonda de l'hipòdrom i que fa de sentit únic el tram de la carretera de Rubí entre l'hipòdrom i la plaça del Xic i el carrer de Vallespir. Una modificació que vindrà acompanyada de la creació d'un carril per bicis i vianants i que busca millorar la seguretat en una zona en què els passos de vianants són molt escassos.

Més info: A punt pel nou carril bici i circulació a la rotonda de l'hipòdrom

Amb tot, de moment les proves estan deixant retencions importants durant les hores en què es realitza. Com la d'aquest dissabte, 16 de febrer, al voltant de l'una del migdia. Les cues ocupen bona part de la rotonda de l'hipòdrom i arriben fins a la rotonda del Xic. Per la carretera de Vallvidrera els cotxes també s'acumulaven des del Parc Central. El temor de molts conductors és quan el canvi sigui definitiu i s'apliqui entre setmana, quan el trànsit en aquesta zona es multiplica exponancialment.

Molts conductors no entenien el sentit de la modificació i mostraven la seva indignació. Si en cap de setmana ja hi ha colapse, com serà entre setmana; es preguntaven. La previsió de l'Ajuntament era que el carril bici i de vianants estigués enllestit a final de març, moment en el que el canvi en la circulació hauria de ser definitiu i permanent.

Entrada Sant Cugat Rubí (2)

Caravana a l'entrada de Sant Cugat FOTO: Bernat Millet

 

Entrada Sant Cugat Rubí (3)

La caravana s'estén per la rotonda de l'hipòdrom FOTO: Bernat Millet

Més informació
 
Comentaris
Mireia Fa 6 anys
Això no té ni cap ni peus!!!
Joaquim Fa 6 anys
Una vegada més es fan les coses per fer sense pensar en cap moment el que comporta i sinó ja és seguiran gastant els dines públics per desfer allò que es veu ràpidament no cal fer com a rius i taulet, avinguda can graells, alcalde barnils, barri sant domènech, ... Aquí no estem contemplant a més de les retencions comentades les que pot haver dins dels túnels de vallvidrera, el que pot haver a la carretera de rubí fins passat el Dir, el de l'altre rotonda que uneix amb volpelleres,...
Oscarinho Fa 6 anys
I tot i aixo el ajuntament fara el que li don la real gana i no sera capaç de tirar enrere y buscar una altre solució ja que com jo vaig vaticinar via twitter això no te ni cap ni peus y pot portar Sant Cugat al colapse total sobretot com diuen els conductors entre setmana que aquestes rotondes ja estan prou collapsades.
Leticia Fa 6 anys
Ahora puedes firmar ! Hacerlo ! https://www.peticiones24.com/los_vecinos_de_sant_cugat_del_valles_decimos_no_a_la_nueva_senalizacion_de_transito_en_las_rotondas_chic_e_hipodromo?uv=13594469&utm_source=whatsapp
Ric Fa 6 anys
Aquest ajuntament sembla el de barcelona... anem a collapsar la ciutat..
xoj Fa 6 anys
I això en dissabte... no poden ignorar el nivell de circulació que hi ha alla... una altra solució haurien de trobar...
Un desastre !!! Fa 6 anys
Algú realment a fet una simulació del trànsit abans de començar aquestes obres? On es pot consultar?
Elvira Cesar Fa 6 anys
És evident que cal una MOLT millor planificació per introduir el carril bici en aquest tram.... fa temps que aquestes tres rotundes estan col.lapsades per ara reduir-les d'aquesta forma. A veure si des de mobilitat s'ho miren una mica millor.
Dvila Fa 6 anys
Hola, hauria de ser totes tres rotondes en un sols sentit de manera que sempre sigui minim doble carril... i la resta vianant... vamos... una mega totonda... sino colapse en el punt que junta totes les direccions ..